狂った少女のラブソング

33) برای دختر یک ساعت و بیست و دو دقیقه

در میان تار و پود ساتن سفید

روی کهکشان پوستش گام میزنم

و هر بار عجولانه

به سمت لب‌های سیاهش باز میگردم

خشم

وهم

مرگ

همه چیز در برابر شهوت گلگون ما رنگ می‌بازد

فراموش کن!

فراموش میکنم؟

گدازه‌ی آغوشمان

چشم‌های بی‌جانم را حیات می‌بخشد

فراموش میکنی؟

فراموش میکنم!

بدن‌هایمان عجولانه بر روی یکدیگر میلغزند

دیگر کلماتم توان شرح دادن ندارند

تنها میدانم که تا پاسی از شب

با او گام میزنم

و اینگونه مزه‌ی فساد آن شراب گندیده را فراموش میکنم.

ضمیمه۱) آیا میدانستید شراب هم میگندد؟ بله من هم نمیدانستم.

ضمیمه۲) احتمالا الان یه عده دارن برای خواب آماده میشن ، بعضیا هم توی دنیاهای دیگه پلاسن، یه سری هم مثل من سرشون توی کثافت کاری های خودشونه...ولی این دلیل نمیشه که نفهمید من الان حالم خوبه و منتظرم تا بیاید برام از این روزهاتون بگید =}

ضمیمه۳) دارم فکر میکنم کانسپت قالب رو عوض کنم...دیگه از فاز گلگلی مامانبزرگی بودن دراومدم...میخوام یه حالتی شبیه اتاقک سیگار به اینجا بدم. راستی امشب فهمیدم دیگه اگه بخوامم نمیتونم به راحتی سیگار بکشم. بدنم دیگه با دود خیلی حالی نمیکنه، پسش میزنه و بهم یادآوری میکنه که قلب و ریه‌هام دیگه توان و کشش اینکارو ندارن.

باید یکم بیشتر مواظب خودم باشم...

راستی چرا هیچ سیگاری با حس و حال توت فرنگی نداریم؟

ضمیمه۴) تحلیلگر پیر و فرتوت قدیم داره خودشو برای کامبک اماده میکنه. دوست دارید چه چیزی رو براتون تحلیل کنم؟ کارای اروتیک؟ انتزاعی؟(لطفا به اینکه اخرش هرچی دلم بخواد رو تحلیل میکنم اهمیت ندید)

شنبه ۲۳ مهر ۰۱ , ۰۰:۴۱ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

شعر رو خیلی خیلی دوست داشتم

جالبه که وقتی یکی به عدد ستاره هام اضافه شد، حدس می زدم تو باشی

اینکه باید بیشتر مراقب خودت باشی یه نکته مثبت داره. تو سالم تر میمونی!

من دارم الان یه پست راجب کنکور برا کنکوریا می نویسم. لینک شو برات می فرستم. وقت داشتی بخونش

شعر محسوب میشه؟ وای جدا هیچ ایده‌ای ندارم.
نه لینک نفرست خودم توی وقت استراحتم میام میخونم ستارتو♥️✨
شنبه ۲۳ مهر ۰۱ , ۰۰:۴۲ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

اه حیف شد. قالبت با چادر گل گلی من ست بود

دیگه واجب شد پرتش کنم توی اشغالی....
شنبه ۲۳ مهر ۰۱ , ۰۱:۲۵ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

بس که بی لیاقتی

بذار تف مالی کنم وب تو

تف

تف

تف 

تف

تف 

تففففف

.

پیلیز اروتیک نباشه ...هرچی میخواد باشه :)

هه هه تو ازون لختیا دوست نداری .

شعرتو دوست داشتم

یه کمی هم حال و هوای فروغ طور داشت

فروغ وقتایی که دردها به طرز غمگینی ساده بنظر میرسن خیلی به درد میخوره...
نمیشه اسمشو شعر گذاشت ولی خوشحالم که جیرانی دوسش داره♥️

از ان شعر ها که شاعری دوست دارد ببرد برای خودش و نمی تواند..

مثل یک هدیه بالا یخچال که بچه دستش نمی رسد!

نگو صندلی بگذارد زیر پایش که اصلا.

سر خط.

 

بزار نتونن اقای نقطه‌ای عزیز
فقط درد و عذابه
همه چیزش
فقط چند لحظه‌ی اول ارضا شدن روح و جسم میتونه ارومت کنه، بعدش کثافت اطراف میاد و تمام لذتش رو می‌شوره و میبره.
اگه صندلی بزاری زیر پاهات میوفتی
دستتو دراز کنی رگش میگیره
بجاش نگاه اسمون بکن 
پنجشنبه ۵ آبان ۰۱ , ۱۵:۴۶ زی زی گولو بلاسم

سلام ویلی ونکا.

قالب جدید ت که خیلی وقت دیدم ولی الان دارم پست های خونده نشده ات رو میخونم مبارک باشه. زیبا ست شبیه کاپوچیند میمونه.

شعر ها و نامه هایی زیبایی از تخلیه روح ت داری. امیدوارم حالت خوب بشه و روزی از خوشی هات بگی و به دردت هات لبخند بزنی و بهشون افتخار کنی یا حالا هرچی خوشا به دلت میاد. 

من سیگار نمیکشم ولی بوش رو دوست داشتم و شخصیت های خیالیم بوی سیگار میدادن مخصوصا یکی شون سیگاری بود ولی یهو همه چی از بین رفت هیچ شخصیتی توی ذهنم سیگار نمیکشید و بوی بخور گیاه بود ش. 

چطور راستش فقط به شوخی به یکی که انگار از ته دلش گفته باشه،  گفتم چون تو گفتی بهش فکر نکن. نمیکنم. 

همه چیز بجز عسل، خراب میشه خب :/ 

اره مواظب خودت باش. ایح

سلام زی‌زی قشنگم✨ چقدر خوشحال شدم دیدم کامنتت رو.
دارم سعی میکنم از رنجم لذت ببرم، یا حتی بخاطرش شکرگذار باشم اما سعی کنم تغییرش بدم. تو حالت چطوره؟ با زندگیت چیکارا میکنی؟
بخور گیاهی؟ چه جالب و ارامش بخش.
من خودم بوی سیگار رو دوست ندارم، کاش بوی بهتری داشت. بوی سوختن غمگینم میکنه.
😂تو هم مواظب خودت باش♥️
جمعه ۶ آبان ۰۱ , ۱۱:۳۶ زی زی گولو بلاسم

بسیار زیبا. کنار اومدن با درد کار درستی :)

خوبم ممنون. 

خراب ش میکنم یعنی دارم درستش میکنم و اره دیگه ما هم جنگ خودمون رو داریم خخخ.

بخور حییونی هم مگه داریم :/ 

اسم گیاه رو نمیدونم ولی اون زمان کرونا مامانم گیاه زیاد داده بود که تو خوابگاه هم اگه لازم شد بخور بگیرم :)

اگه میخوای اسم گیاه ها رو میپرسم میگم 

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan