狂った少女のラブソング

29) 9 اکتبر رو فراموش نکن

(این روزا وب شبیه دفتر خاطراتم شده، هروقت بخوام میام و مینویسم، پاک میکنم و دوباره مینویسم. هیچوقت اینقدر آزاد نبودم)

در یک صبح‌گاه پاییزی

راه‌ام را بر گندمزارهای ‌بهِشت

متوقف می‌کنم

با نارسیس حرف زدم، با ریحانه حرف زدم. یادم نمیاد آخرین بار کی تونسته بودم به بقیه تکیه کنم و اونا بهم بگن که باید خیالم راحت باشه. و من حالا احساس آبی رو دارم که توی پلت شیشه‌ای با رنگ بنفش روشن ترکیب شده...یاسی! هیچوقت نمیتونی بفهمی که یاسی داره چیکار میکنه. و من الان در یاسی ترین حالت ممکن دراز کشیدم و احساس گرسنگی نمیکنم. بجاش دونه دونه ورقه‌های چیپس رو توی دهنم میزارم و مینویسم. بنظرتون چی مینویسم؟ تحلیل!

الان مثل یه تابلوی کوبیسم شدم، از هر بعدی بهم نگاه کنی یک چیز میبینی، هرکس نگاه متفاوتی داره و نگاه خودم بیشتر از همه منو میسوزونه. ذهنم خالیه و قلبمم همینطور. برای اولین بار با بقیه‌ی وجودم همراه شده و نمیدونم باید بهش چی بگم. ازش خجالت میکشم که اینقدر راحت رهاش کردم. میدونم که دیگه نباید اتفاقی بیوفته، دوباره برگشتم به همون مسیر قبلی و این بار با پاهای خودم اومدم. یاد اسکارلت میوفتم وقتی که میگفت امروز بهش فک نمیکنم، فردا بهش فکر میکنم!

و من میدونم که حتی فردا هم بهش فکر نمیکنم. درست مثل همون کاری که اسکارلت میکرد. راستی...کسی رت باتلر رو ندیده؟

 

ضمیمه) از وقتی مدرسه تموم شده تا الان شیش بار باله‌ی دریاچه قو رو پلی کردم. صدای ویالن و سازهای دیگه توی سکوت خونمون میپیچه. میدونی؟ هیچکس هیچ ایده‌ای نداره که چه چیزهای عجیبی مارو آروم میکنه.

_چیز های عجیب...

 

سماع با موسیقی مورد علاقه امتحان کن.

 

رت باتلر:شما هم یک دوشیزه ی محترم نیستید..

 

اینو می گفت،درست؟

 

 

 

 

فردا...

 

That tomorrow never comes

سه نقطه سه نقطه عزیز تو شبیه جغد توی انیمیشن های دیزنی میمونی. میای و برای ادم یه سری کلمات، هدیه، نصیحت و... میاری و دوباره پرواز میکنی. جالبه :) جالبه :)

اتفاقا برای همین رت رو لازم داشتم، که فریاد بزنم تو یه دوشیزه‌ی محترم نیستی! رت چیزهای خوبی میگفت. مثل وقتی اسکارلت گفت اوه رت من باید بدون تو چیکار کنم؟ و اون گفت صادقانه بگم برام اهمیتی نداره.
هرچند اسکارلت تلاش کرد...و کاری کرد رت براش اهمیت داشته باشه، خودش هم همینطور.
متاسفانه من هیچوقت نمیتونم پابه‌پای بر باد رفته پیش برم.


دارم بهش گوش میدم، ریتمش خیلی آشناست
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۱:۳۰ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

و من میدونم که حتی فردا هم بهش فکر نمیکنم. درست مثل همون کاری که اسکارلت میکرد. راستی...کسی رت باتلر رو ندیده؟

وای...مووووووود....من بعد از خوندن اسکارلت...این کار کار همیشگیم شده!!!...

بعدا بهش فکر میکنم...

 

و دریاچه قو...توهم؟")

خیلی ناراحتم که فراموشش کرده بودم. امشب یهویی تمام دوستای کتابی و هنریم دورم رو گرفتن. بر باد رفته بهم یادآوری کرد که چقدر برام باارزشه، تک تک کلماتش...

الان دفعه هفتمه که دارم پلیش میکنم.
چند تا ورژن راک و متال و پیانو از اهنگش گرفتم تا توی مدرسه گوش کنم و تصور کنم که بچه ها قوهایی هستن که زیر دست و پای جادوگر از بین میرن
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۱:۴۰ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

میدونی..واقعیتش وقتی دیدم فراموشش کردی و دیگه مثل قبل بهش اهمیت نمیدی...منم ناراحت شدم..چون واقعن برای منم کتاب ارزشمندیه...

شاید بقیه بگن حوصله سر بر...عاشقانه های کلاسیک..شاید بگن حتی واقعی هم نیست...

ولی ارزشش خیلی زیاده...متاسفم برای کسایی که فقط تیکه "عاشقانه کلاسیک" اشو میبینن!...

برباد رفته گاد بود..ولی اسکارلت هم دیالوگهای ماندگار خیلی زیادی داشت...

مثلن تو کشی وقتی رت به اسکارلت گفت" بذار با زبون خودت بگم...من تموم داراییمو -عشق- رو خرج تو کردم...و تو همشو سوزوندی...الان تموم پولام ته کشیده...و چیزی ندارم ...

یا دیالوگ آخرشو ...که عاه نمیگم اسپویل میشه~

 

ونته تو پستش گذاشته بود...منم امروز گوشش دادم و رفتم تو دوران کودکیم.....

انقدر نگاهش کرده بودم خش برداشته بود سی دیش دیگه پخش نمیشد...

اون دختره که شبیه راسو بود..مورد علاقه من بود")

در حال حاضر جدا نمیتونم به نظر بقیه اهمیت بدم چون مطمئنم خیلیا حداقل نصف مدرسه نمیشناسنش. هیچکس نمیدونه چقدر عاشقشم و هیچوقت نمیشه فهمید که چرا رت اینقدر حقگو بود.


برای تو سی‌دی داره؟ نکنه انیمیشنش رو میگی؟ من اونو ندیدم. من باله معروفش رو توی روسیه میگم :))
من عاشق رقص مخصوص اون سه تا قوی کوچولو ام که دست توی دست میان...عر
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۱:۵۰ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

ولم کن...از رت بگی میشم عر میزنماTT..عوضی بودنشم کراش بودTT

وای فاک...فقط اون جاش که اسکارلت کلی به خودش رسیده بود و رفه بود ملاقات رت تو زندان..اونم خیلی شیک و جنتلمنانه رید بهشTT

یا همون اولا وقتی اسکارلت بیوه بود تو جشن هیشکی باهاش نمیرقصید..و فاک..میدونی بقیشو خودت..........................

*وی خفه خون میگیرد اوکی*

 

آره انیمیشنش رو میگم..گاد بود اونم...اوه نه از اینش خبر نداشتم

من میخوام یه رت عوضی باشم‌...یعنی باید سبیل بزارم؟
وقتی اسکارلت رو خرید؟ :)))) یاه یاه...وقتی براش اون کلاه سبزه رو خرید ... وای داغ دلم تازه شد. برم فیلمشو پلی کنم اینطوری نمیشه.

نه من جاست فال این لاوم با باله‌ی روسیه. ببینش ضرر نمیکنی.
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۲:۰۰ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

اوه بیوتی..رت عوضی بخوای باشی که من ولت نمیکنممممممم...">

وای آره...لعنتی خریدنشم خیلی هات بوووووووودTTTTTTTTTTTT

لعنتی داغ دل منم تازه کردی...عاه...

 

رفت تو لیست "باید ببینم" هام..ممنون")

در حال حاضر اینطوریم که اصلا نمیشه منو گرفت که ولم کرد. معلق شدم توی هوا و پایین نمیام.
رت پلک زدنشم هات بود. ببین چه ادمی بوده این لعنتی که من لزبین ازش خوشم میاد...

باید ببینم و به زودی!
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۲:۱۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

دریاچه قو:")))

دوسش داری؟ :")

عنوان... اصلا:*)

هوم؟ برات معنی خاصی داره؟

وای من عاشق رتم

به همون اندازم اسکارلتو دوست دارم

 

طوری که همه عاشق این دو نفرن...
الان به یه سکس درست حسابی با کتاب و فیلمش احتیاج دارم. بیا خونمون دوتایی پای دیدنش مست کنیم. گوربه رو هم بیار
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۳:۱۶ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

تو رت شو...ببین هرکجای دنیاهم باشی ولت نمیکنمXDDD

اوکی این مورد صیمه..چون منم بای-دمی ام..و به عنوان کسی که 10 سال یبار کراش میزنه...بعد 5 سال هنوز عر میزنم براش"-"

 

چشم بزودیXD

تو یه رت ورژن دختر بهم بده که نرینه به احساساتم ... بعدش منم میام پیشت‌.
اصلا انتخاب بازیگر این فیلم کوفتی به عهده کی بوده برم خایه هاشو ببوسم؟

اتفاقا الان به یکی داشتم میازمندیهامو میگفتم و اینا دقیقا جزش بود

گفتنش نمیدونم درسته یا نه ولی کاش یکی جوری به فاکم میداد که سه روز میخوابیدم و همه چی یادم میرفت
مورد خوب سراغ نداری؟
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۳:۲۰ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

بچه گول میزنی؟!..اگه بدم که نمیای دیگه پیشم=-=..درضم اگه پیدا کردم به تو چرا بدم؟ خودم میخوامXD

خایه هشو بوسیدنی بگو منم لباشو ببوسم"-"

چرا قول میدم بیام. الان اتفاقا خیلی بروکن هارتم.
تریسام؟

کصکش...چرا خایه برای من لب برای تو؟
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۳:۲۹ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

همیشه تریسامو دوست داشتم...

ولی اینکه بدون رت منو نمیخوای هارت منم بروکیدXDT^T

 

یاااااا خودت خایه رو انتخاب کردی به من چه"-"

هی دختره ی خنگ جذاب

اگه خیلی به دریاچه قو علاقه‌مندی-مث من- بهت black swan 2010 رو ‌پیشنهاد میکنم..

از گنجینه خصوصیم دارم بهت هدیه میدم..این فیلم خیلی لعنتی و ماینه..

اره خلاصه که..اگه خایه هم داشتم میدادم ببوسی

دوشنبه ۱۸ مهر ۰۱ , ۰۷:۳۲ 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

سلام ویلی عزیزم😍😁👋💜 حالت چطوره؟؟؟

به قول استاد زبانم : این فکر که اگه کاری کنی بقیه تو رو نگاه می کنن و غیره اینا فکر خودت هستن ! آزاد باش و سعی کن روندی که دوست داری زندگی کنی ! بقیه انقدر درگیر و دغدغه دیگه و مهم تر از این چیزا دارن که بخوان فکر کنن بهت ! پس با خیال آسوده روند زندگی خودت رو جلو ببر ~ اگر زیاد گیر دادن بهشون بگو آسا این کار من اشتباهه؟ در قالب یه سوال ! و قرار نیست ما خودمونو محدود کنیم چون بقیه دارن ما رو نگاه می کنن 🤞

 

مدرسه ات تموم شد ؟@-@ چطوری؟

واییی چقدر خوب!!! و منی که سرمای بدی خوردم :/🏴‍☠️

ویلی ویلی ویلیه تیفانی یاسی اصلا رنگی رنگی

جدا هم نوع نگاه ها متفاوته هم احساسات 

مثلا همین اهنگ دریاچه قو.. حس ترسی که به من میده رو نمیتونم وصف کنم انگار که یکی اروم میخزه بیاد قلبمو بگیره

البته تو حالت عادی هم بدون شنیدن این اهنگ گاهی بیشتر از گاهی این حس رو دارم. 

 

دیشب یه حس عجیب هم داشتم ویلی ( داشتم بیلی تایپ میکردم😂🤦‍♀️) موقعی که میخواستم برم سعی کنم بخوابم جامو آماده کردم..گیتارمو جاشو عوض کردم یوقت تو خواب نزنم ناکارش کنم و دکلمه صدای پای آب ک خسرو شکیبایی عزیزم دکلمه اش کرده پلی کردم.. 32دقیقه تمام دراز کشیدم، نشستم، رفتم پنجره باز کردم و بیرون رو دید زدم انگار که یه بازیگر بی هدف وسط صحنه تئاتر ام.. این حس.. فقط میدونم چندان علاقه ای بهش ندارم 

 

نه

ولی خب فایده نداره

 سه روز بعد میای میبینی بغیر بدبختیای قبل واسه سه روز پیشم تلنبار شده

دوشنبه ۱۸ مهر ۰۱ , ۱۹:۵۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

اره:") تو سریال angel last mission هم خیلی راحبش حرف میزدن و من عاشق رقصشم:")

میرم ببینم سریالش چیه، خیلی خوشحالم که دوسش داری 🌿✨

اوه فکر کردم عامدانه بود..

تو کیمیاگر تمام فلزی شخصیت اصلی داخل ساعتش حک کرده بود don't forget 10.oct، اون روزی بود که خونه مادریشون رو با برادرش سوزونده بودن، تا دیگه هیجوفت به عقب برنگردند. فقط جلو رو ببینن. 

فکر کردم رفرنس‌به اونه.

اوه اره اسمشو شنیدم‌...همون پسر مو طلاییه و داداشش‌
و برای منم تقریبا یه همچین معنایی داره. خیلی خوب بود که بهم یادآوریش کردی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan