狂った少女のラブソング

24) همه چیز صدا دارد/عکس/نگاه

عکس ها فریاد میزنند، نگاه‌ها شعله ور میشوند و مردم مانند گردباد در هم میپیچند. در میان دخترکی با چشم های خسته بخاطر پوششی که در یک محیط دخترانه بر روی سرش ننداخته مجازات میشود، پدر درست مانند تمام مردهایی که به چشم دیده در تحقیر و توهین به او کوتاهی نمیکند و مادر هم چشم هایش را بسته. میگویند اگر موقع سجده چشم هایت را ببندی به خدا نزدیک تر میشوی. او هیچ چیز را نمی‌بیند، اگر هم ببیند دوباره فراموش میکند. فرق ما و شما در همین است، شما حتی ریشه‌ی اعتقادات خود را بیاد ندارید، شما ظلم هایی که در چند قدمی خانه‌تان اتفاق می‌افتد را نادیده میگیرید و تمام وقتتان را صرف ساختن یک ویترین پوشالی میکنید. اما ما؟ درد میکشیم، در نیمه های شب اشک میریزیم و فردا طوری رفتار میکنیم که انگار هنوز هم با شما نسبتی داریم، قضاوت میشویم و ساعت ها در صندلی انتظار روانشناس منتظر می‌مانیم، بعد هم پنهانی قرص هایمان را میخوریم که مبادا باعث شک و تردید شما شود. در کنار تمام اینها...ما فراموش نمیکنیم. حتی اگر مرگ هم باشد، بازهم به یاد می‌آوریم. اما میدانی؟ اگر روزی آزادی را به چشم ببینم و در آن سهیم باشم، اولین کاری که میکنم تلاش برای فراموش کردن تمام چیزهاییست که سال‌ها در گوشه‌ی ذهنم از آنها متنفر بودم، مثل شما و تمام دنیای پوشالی مضحکتان.

 

 

 

 

 

وقتی نمی خواهی فقط نفس کشیده باشی،معلوم است همه چیز صدا دارد....

 

 

قشنگ گفتید✨🌿
يكشنبه ۱۰ مهر ۰۱ , ۱۱:۲۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

افتخار اولین کامنت مجددا با خودم

.
يكشنبه ۱۰ مهر ۰۱ , ۱۱:۲۷ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

ب امید آزادی ب شیوه درست...

شیوه گری رو خیلی قبول ندارم، هرکس یه ایده‌ی متفاوت از درست بودن داره
يكشنبه ۱۰ مهر ۰۱ , ۱۱:۴۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

بعضی بزرگترا به نام دلسوزی، تمام رویاهای یه بچه رو زیر پاش له میکنن. با اجبارای بی دلیل، صرفا ب این علت که خودشون فکر میکنن درسته. انگار که افسار زندگی بچه دست شونه و نمی‌خوان بهش هیچ قدرت انتخابی بدن.

و نهایت این کوته فکریا، میشه پاره شدن اون افسار و گیر یه مارپیچ نامعلوم افتادن. تا زمانی که انسانی که زمانی بچه بود، بتونه خودش رو نجات بده. به قیمت بارها به تنهایی زمین خوردن، حرف شنیدن و ...

و چقدر بدتر میشه وقتی ب این کارها برچسب اسلام هم میزنن...

مم نمیدونم چ سرنوشتی در انتظار این کشور آشفته ست. ولی میدونم آلیسی که من میشناسم، بزودی خودش رو تو اون مارپیچ پیدا میکنه و جلوی تمام کسایی که بی دلیل از همه رویاهاش محرومش کردن، می ایسته. یه روزی خودش میشه و ب خودش افتخار میکنه و رویاهاش رو تبدیل ب بال‌هایی میکنه که باهاشون اوج می گیره. 

آلیسی که من میشناسم خیلی نترس تر و قدرتمندتر از این حرفاست🪞💫

تعریفت منو یاد ارتباط انسان و حیوان کارگر انداخت :)
+
همیشه هم برچسب اسلام نیست، خیلی وقتا دقیقا اسلامه
+
احتمالا تصوراتت از آلیس زیادی ارمانگرایانست :))))

چه عکس های قشنگی:)

کاش میتونستم بازم برم و کنارشون باشم :)

به سلامتی اون روز🫂🍻

که مطمئن نیستم ببینمش یا نه...

کجاس اینا ؟

تجمعاتی که توی کل جهان برای حمایت از ازادی ما انجام شده. توی فرانسه پ انگلیس و ونکوور و ژاپن
يكشنبه ۱۰ مهر ۰۱ , ۲۰:۲۷ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

ولی طوری که من آلیسو شناختم اینطوریه. امیدوارم اگرم اینطور نیست، برای رسیدن بهش تلاش کنه. چون هیچوقت تلاش هاش گم نمیشه

به قول تو تعریف درست از طرف هر کس متفاوته. پس باید طوری اجراش کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب

یاد هنر دوره کلاسیک یونان افتادم ... :)) هیهی...اگه تو منو با این ویژگی ها شناختی پس حتما خودت اونارو داری که برات آشناست.
فعلا که همه دارن از به جاهایی میسوزن.
راستی در جواب اون پیامت که گفتی دلت تنگ شده...
.متاسفانه هروز از طرف درس و مدرسه داره بهم تجاوز میشه و اصلا ارتباطاتم به صفر رسیده...
يكشنبه ۱۰ مهر ۰۱ , ۲۰:۵۱ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

چرا یاد اون :"؟

تعریف قشنگیه. مرسی🥲♥️...ولی ب نظرم آلیس از من خیلی باهمت تره

کنچانا. درک میکنم. خسته نباشی عزیزم

تک‌تک جملات رو بلند توی سرم خوندم -does that make any sense- و شک کردم اگه من بهشون فکر کرده بودم، پس تو چطور انقدر خوب کنار هم جمعشون کردی؟

چه روزهای عجیبی برای زنده بودنه.

آه مرینای قشنگ من که مطمئنم چشمات برای دیدن این دردها زیادی زیبان...خودمم نمیدونم چطور انجامش دادم. فقط این روزا در عین خوشحالی افسردم و حتی از خودم نمیپرسم که چرا زنده موندم.
متاسفم که هنوز برات کامنت نزاشتم، عشق و محبتم رو به تک تک کلماتت از همینجا میفرستم. امیدوارم حالت خوب باشه.

فکر کنم حال هممون همین باشه زیبای مهربان...

امیدوارم حداقل امیدوار بمونیم.

هیچ اشکالی نداره، روزها انقدر غیرقابل پیش‌بینی میگذرن که درک میکنم. از اینهمه محبتت ممنونم و من هم حقیقتا همینطور♡

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan