狂った少女のラブソング

22) دخترک قرمز بود! قرمز!قرمز!

شب هارا به یاد بیاور

دختر و چشمهای خیره به آسمانش

_شاید با ستاره ها یکی شوم

_شاید آنها بازتابشان را انعکاسی از آغوش پندارند

در آن دنیا

داشتن یک ستاره برای دخترهای خوب ننگ بود

درخششی وجود نداشت

زیرا درخشش لبخند می‌آورد

لبخندی نبود

زیرا لبخند دست در دست عشق می‌آید.

دیگران میگفتند که گرما‌ی ستاره ها سرآغاز ارتداد است

زمزمه‌هایشان مثل پیچک تندر تمام شهر را فرا گرفت

و نور بزرگترین خیانتکار شناخته شد

اما درون دخترک نور بود

و نور را باید دید

نور را باید دوست داشت و پرستید

به راستی که ما چشم هایمان را چه ساده بر درخشش های پنهان میبندیم‌‌. آخر هیچکس نمیداند که در پس خیرگی به خورشید چه پیش می‌آید.

کوتاهش کنم‌.

چند سال بعد

ستاره ها تنها یک افسانه بودند

و دختر برای نجات نور

آن را در یخدان کلیسا مخفی کرد

کنار مسیح و شراب‌های پنهانش

اما یک روز که بیدار شد

هیچکس را ندید

چشم ‌هایش سفید بود و سفیدی انتهایی نداشت

دست هایش را چرخاند

با پاهایش قدم برداشت

دنیا گرم بود

انگار که جام حرارت در زمین و آسمان سرازیر شده باشد

تنها سکوت بود

دخترک سردرگم شد

نمی‌دانست

اما من میدانم

که حتی مسیح هم مینوشد

و در میان مستی دل به نور میدهد

و چه چیزی زیباتر از نوری که از میان یخدان بهشت سرازیر میشود؟

به رنگ های قرمز، بنفش و طلایی

همه چیز را ذوب کرد

تمام آدمهای پیچک‌دار

 اعلان خیانت

و زمزمه‌های شب نشین‌

به طلای سختی تبدیل شدند

حالا همه چیز میدرخشید

و درخشش باعث دیده شدن ستاره ها شد

ستاره ها در چشمان سفید دخترک بازتابشان را دیدند. اما دیگر هیچ انعکاس شبح واری وجود نداشت. دخترک خودش ستاره بود، ستاره‌ای که میخندید.

شاید تمام این داستان وهم من باشد

اما یک چیز را خوب میدانم

اگر یک نفر همان اول شمعی را درون دختر روشن میکرد

همه چیز آسان تر میشد.

nullnullnull

بیاید آسون بگیریم، مهم اینه که خودم معنی این متن رو خوب میدونم. معمولا چیزایی که مینویسم رو کلی ادیت و ویرایش میکنم و بعد میبینم توی اونها با صراحت چیزهایی رو گفتم که قابل انتشار توی وب نیست. برای همین معمولا خیلی کم چیزی رو منتشر میکنم که حاوی دست نوشته‌ی دلی خودم باشه. اما یغما گلرویی میگه ساده نویسی نشان از ساده دلی نیست. پس متن اولیه رو نوشتم و فقط پیستش کردم اینجا. یه جورایی یه داستان وهم آلود و سورئالی از اتفاقات این یک سالی هستش که به من گذشت. از اون روزی که بهم گفتن نمیشه، نمیتونی، اجازه نداری، از پسش برنمیای. از اون زمانایی که بهم گفتن خسته نمیشی؟ چقدر ملال‌آور، چقدر متفاوت! اما حالا این صداها تا حد زیادی آروم شدن، منم همینطور. حالا باسمه‌ی موج عظیم کاناگاوای درونم با خیال راحت حرکت میکنه و باعث میشه تمام استرسم رو روی کتابای هنرم خالی کنم.

باید یکم ساده‌تر بگم نه؟ خب ... امتحان تغییر رشته رو قبول شدم :) از رشته‌ای که دوسش نداشتم نجات پیدا کردم :) از زندانم بیرون اومدم و شکوفه های قرمز رنگ قلبم از سرم بیرون ریختن :) وقتی میگم بیرون ریختن یعنی به معنای واقعی :

حتی یک بار هم توی زندگیم با خودم نگفتم موهامو قرمز میکنم و حالا موهام قرمزه و میخوام تا ابد نگهش دارم ⁦o((*^▽^*))o⁩ البته قرمزش یکم آتیشی تره ... اینجا من مقادیری افکت وارد عکس کردم‌... راستی موهامم کوتاه کردم! شماهم وقتی کوتاه میکنید قسم میخورید که تا ابد کوتاه نگهش دارید؟ حنانه نیستم اگه بزار یک سانت بیاد پایین‌تر ...

خب ... همین! این پست صرفا برای ثبت کردن دوتا اتفاق بعید و قشنگ توی زندگیم بود. بیشتر ارزش و افتخار درونی داره. اگه محتوای اجتماعی‌تر میخواید برید پست قبلی رو بخونید.( T_T)\^-^ 

null

ضمیمه۱) ولی من از الان استرس مدرسه جدید سال آخری رو دارم ... آی!

ضمیمه۲) حس میکنم راه زندگیم کلا عوض شده، دارم از اتوبان متروکه میرم به سمت نور. :))

من اگر بعد کنکور نتونم موهامو رنگ کنم قطعا خودکشی رو به عنوان قدم بعدی زندگیم انتخاب میکنم...

 

+ موهات خیلی قشنگ شده :") خیلی خیلی... حس میکنم از انیمه ها بیرون اومدی or smth.

اخه چه ربطی به کنکور داره؟ یه شورش راه بنداز و رنگشون کن. 
خودکشی هم نکن، شوخیشم قشنگ نیست.

+ خب مهم اینه که از کدوم انیمه‌ها :)))
ممنونمم
.
سه شنبه ۲۲ شهریور ۰۱ , ۱۶:۰۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

وای.

مبارکهههTT 

رنگ موهاتون هم خیلی قشنگ شده:")))

مرسی ⁦ლ(・﹏・ლ)⁩♥️♥️✨✨
آیسا راحت صحبت کن. وقتی میگی موهاتون زیادی محترمانه میشه، بگو موهات :))

وای موهاتتتتㅠㅠ خیلی زیبانㅠㅠ

عه وا سلام⁦(*_*)⁩\
مرسیی خودت زیبایی~~
بار اولیه که دارم کامنت میگیرم ازتون؟
.اگه اره که خوش اومدید.

به قول یکی از همکلاسی هام رتبه خوب کنکور و قبولی توی یه دانشگاه خوب حکم سند آزادی رو برای یه سریا از جمله خودم داره.

شورش کنم تهش برام حبس ابد میبرن خواهر...xDD

 

+ از اون انیمه هایی که آرتشون خیلی قشنگ و خفنه. یا اصلا انیمه رو بیخیال، شبیه درامر یه گروه آندرریتد راک شدی. =)

میدونم الان اینطور بنظر میاد که واییی من چقدر حالا ازادی دارم. اما مامان من مخالف سرسخت اینکار بود. ولی تو تلاشتو بکن و برای خواسته‌هات دلیل و منطق بیار. نزار یه چیز الکی عین کنکور بشه عقده برای انجام دادن کارای ساده و لذت بخش نوجوونی.

+ اهاا خوبه این دومی رو دوست داشتم :)))) درامم کهه دوست دارم...جوعان جوعان
.

موهاااتت😭

BOOTIFUL BOOTIFUL ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

سلام کسی که نمیشناسمم خوش اومدی.
thanks a lot✨♥️✨

ویلی؟ نمیشناسی منو 😐

نه اخه وبت برام ناآشنا بود..

کامان من هزار بار اینا نظر گذاشتم ㅠㅠ

پس من یادم رفته حتما.گمناسای ~~~

بهم بر خورد ㅠㅠ

.

قالبشو عوض کردم xD

عاوو .... به اینجای کار فکر نکردم.

همینکه به اجبار خانوادت مجبور شدی دو سال از عمرتو پای رشته ای که هیچ علاقه ای بهش نداشتی تلف کنی نشون میده به توام همچین خوش نگذشته.

راستش قبلا بحث های کوتاه زیادی در این باب داشتمxD ولی خب جواب نداد دیگه... بهرحال اگر کنکورم رو خوب بدم دیگه کسی نمیتونه برام تعیین تکلیف کنه. کمتر از یه سال مونده به نظرم حتی ارزش گفتنشم نداره. چون از طرفی تو فکر کن من موهامم رنگ کردم و کارای دیگه ای که دلم میخواد انجام بدم. تهش اگر جواب کنکورم زیاد اوکی نباشه انگشت اتهام میره سمت من که به جای درس خوندن پی این کارا بودم. به شدتتت غیر منطقی و مزخرفه ولی خب... دلم نمیخواد بهانه دست کسی بدم. D:

 

+ نمیشه منم گیتاریست بندتون باشم؟TT

طوری که عقاید خانواده ادمو توی گل نگه میداره ....
پس فقط تلاشتو بکن باشه؟ بعدش برو موهای دست و پاتم رنگ کن اصلا.


+ نه دیگهه بند پر شده بفرما بیرون خانم!
.

واااااییییی خداوندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا O:

یعنی شما از من کوچیک تریییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا حس میکردم باید رِنج بیست تا سی باشین :l

:////////

://///////

و موهاتون هم قشنگن :) فک کنم یه کوچولوش بلندتر مونده.قسمت پایین گوش. آهان مگر اینکه اون تیکه از موهای جلوی صورتتون باشه

نهههه؟؟ چرا اینقدر بزرگم من؟؟؟.نه بابا اونقدرام نیستم :))) تصوراتتون زیادی اغراق داشته.
عیب نداره حالا :)))

ممنونمم~ نه ببین احتمالا اون تیکه یه دسته موی کوچولوعه که بجای اینکه گرد بشه و بره تو صاف مونده بیچاره. 

آره، آیندم جوری شده که هر غلطی بخوام بکنم به رتبه خوب کنکورم وابسته است.

 

+ حتی اندازه یه ووکالیستم جا ندارین؟

فکر نمیکنی باید یه جوری تغییرش بدی؟ 

+ برو مزاحم درامر گروه نشو خانم‌
.
سه شنبه ۲۲ شهریور ۰۱ , ۱۶:۴۴ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

ضمیمه ۲: اخ جوووون برات خیلی خوشحالم لعنتیTT وای TT امیدوارم تا باشه ازین معجزه ها تو زندگیت:دی

+ متنش خیلی قشنگ بود>>

+ موهات .. ویلی ونکای ابنبات توت فرنگی ایDD::

مرسییی ⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩💙💙

+ ممنون که بهش توجه کردی، البته خیلی عجیب غریبه.
+ الان یعنی تبدیل شدم به ابنبات نعنایی تیفانی با مغز توت فرنگی؟ چه محصول اشغالی 😂

ببشید سلامم رو خوردمㅠㅠ

^^

اره اولین باره اینجا کامنت میزارمD:

مرسی زیبا^^

عیب نداره راحت باش~
+

.

خیلی خوشحال شدم تونستی بری رشته مورد علاقه ات:""

موفق باشی:">

 

رنگ موهات.. وایییی>>> یعنی من با خودم عهد بستم که وقتی دیگه کسی سر راهم نبود که بگه این کارو نکن و اینو بکن انواع رنگ موها رو امتحان کنمㅠ

دقیقا منم موهامو کوتاه کردم دیگه دلم نمیاد بزارم بلند شه*-* ولی الان نیاز دارم یکم بلند شن تا بهشون مدل بدم:")

رشته مورد علاقم که نیست، یه جورایی مسیر رسیدن به رشته مورد علاقم توی دانشگاهه. چون من هنر دوستم .ممنونن~~
یه روزی که این اتفاق افتاد حتما بیا و رنگای مختلف رو روی سرت بزار :)) مطمئنم کلی خوشگل میشی~~
ولی موی کوتاهم مدلای جالبی میشه بهش داد~~ من کوتاهو ترجیح میدم به هرحال

وایییییییییییییییییی مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :")

چه خبر مسرت بخش و خوب و قشنگی.*^* 

سلام راستی.

ولی متن اول یه چیزیو درونم قلقلک داد. 

وای منم میخوام موهامو رنگ کنم.TT ولی جس میکنم سیاه بیشتر از هرچی بهم میاد.. میخوام فقط جلوی موهام گوشه هاشو رنگ کنم. آبی یا یخی یا قرمز. ولی خب منم در هر صورت باید بعد کنکور دست به کار بشم. ولی رویاپردازی براش قشنگه. *^*

توی غکس پشتت یه نقاشی دیگه ست؟ *^* اولش فکر کردم توی ادیت یه گل گذاشتی اونجا ولی بعد حس گردم نقاشیه.

بازم تبریک میگم. شب که خوابیدی توی خوابت با اهنگ قری میام خدمتتون.XD

سلامم و درود~~ 
هه هه ... نمیدونم کجاتو قلقک داد چون خیلی درونی بود.
طوری که همه میخوان بعد کنکور کاراشون رو بکنن ... بیخیال دیگههه!
اون نقاشی خودمه، سه تا شاخه گل رز با رنگ روغن.
نه توروخدا، نزار کابوس ببینم. :))

یعنی کجامو قلقلک داده...XD

خب چیکار کنیم.TT کنکور برای خانواده ها استاندارد محدودیته.D:

عاوو:") ممکنه بعدا ازش عکس بذاری اینجا؟

خیلی نامردیییی.X"D من رویای خوش همه ی آدمای دنیام اصلا.U-U

( فکرش را از راه کج به راست هل میدهد ) شاید زیر بغلش؟
اره ولی من به شخصه جلوی محدودیتاشون سکوت نکردم. البته چای هم کمکم کرد‌. در کل دارم میگم اگه الان فقط هرچی بگن رو به کنکور وصل کنیم بعدا فقط برای خودمون حسرت باقی میمونه.

باشه حتما میزارم ولی اخه میشه بگی چطور باید به پست ربطش بدم؟😂
ادمای جهنم منظورته؟
.

آره آره منم همون زیر بغلو میگم^^

اوهوم ولی برای من اونقدرا هم مهم نیست. به نظرم یه زمانی نیاز دارم جلوشون وایسم که واقعا اون مو رنگ کردن یا محدودیت های دیگه حالمو خیلی بهتر کنه. الان.. خیلی برام فرقی نداره راستش.

اممم میتونی توی یه پستایی که در مورد هنرت حرف میزدی این نقاشی رو هم به عنوان نمونه بذاری.XD

 آدمای جهنم هم شاملشون میشن ولی... با توجه به اینکه تو هم قراره خوابمو ببینی.. یعنی توی جهنم قرار دیدارمونو بذاریم؟(البته من بعدش باید سریع برم بهشتااا) XD

🤷🏻‍♀️
میدونی این چیزا کیفیت حال رو عوض میکنه، معمولا برای بهتر شدن خیلی کارای دیگه‌ای هم هست. منظورم اینه.

ولی یادمه توی وبای قبلی یه بار گذاشته بودمش، اما بازم میزارم 👍

برو بهشت برو ... تو به درد ما جهنمیا نمیخوری ( چشم غره)

قرمز :)))) 

 

من بنفش میخواممممم یا آبی آسمونی :"""

ولی مودونی ، موهام کوتاهه ، و اگه از ریشه رنگ کنم به فنا میرن

پس اگه یه روزی تصمیم گرفتم رنگ کنم قبلش باید بلند باشه حیح

 

 

ایول قبول شدییییی ، ان شالله دانشگاه هنر ، یوهوووو

اتفاقا اینا هم رنگای قشنگین ... شاید بعد عید رنگمو عوض کنم ازینا بزارم... مثلا یاسی و ابی ...
نه اگه رنگت گیاهی باشع و مراقبتی استفاده کنی واقعا هیچی نمیشه.

مرسیییی امیدوارمممم🍸🍺

راستی*^* 

این چند تا اسکرین شات رو توی بیان باکسم پیدا کردم قبلا برات فرستاده بودمشون؟

1

2 (هیکارو چان اون گوشه:"))

3

وای چقدر غیر قابل باوره که اینا منم ... چرا یادم نمیاد ...
چقدر قالبام با روحیاتم تغییر کرده. حس میکنم الان یکم بزرگتر شدم ...
کالیستا هم چه کارایی میکنه :))

مبارک باشه منم قبول شدم بیا باهم جشن بگیریم😂❤️

رنگ موهات خیلییی قشنگه ، دقیقا رنگیه که من میخوام🥺

وایییی مبارکههه⁦〜(꒪꒳꒪)〜⁩⁦(~‾▿‾)~⁩⁦ヾ(・ω・*)ノ⁩⁦ヽ(*゚ー゚*)ノ⁩⁦ƪ(‾.‾“)┐⁩⁦ƪ(˘⌣˘)ʃ⁩⁦(ノ^_^)ノ⁩⁦\(゚ー゚\)⁩⁦ヘ( ̄ω ̄ヘ)⁩⁦♪(┌・。・)┌⁩⁦(「`・ω・)「⁩⁦└( ^ω^)」⁩⁦(*ノ・ω・)ノ♫⁩⁦┌|o^▽^o|┘♪⁩⁦┏(^0^)┛⁩⁦┌(★o☆)┘⁩⁦\(๑╹◡╹๑)ノ♬⁩⁦ヾ( ͝° ͜ʖ͡°)ノ♪⁩⁦(^∇^)ノ♪⁩⁦( /^ω^)/♪♪⁩

ممنونممم امیدوارم تو هم به زودی کله قرمزی بشی!!

و اینکه چیزایی که نوشتی رو واقعا از عمق وجود درک کردم:)

عکستم یه جوری رویایی بود اولش نفهمیدم خودتی تازه میخواستم عکست رو دانلود کنم برای خودم:))

اره ادمایی مثل ما انگار با تمام وجود راجب یه درد درونی تخصص پیدا کردن :))

عههه چه خوشحال کننده بود :))) هیهی

دیدی قبول شدب

پایانش دقیقا شروع زنجیره آعازش بود

و الان کلی چیزای جدید قراره تجربه کنم و پشم برام نمونده :")

اسکرین هایی که کالیستا فرستاده :

من : تینساساشحنشمشاشخش قالبووووو قالبووووووو

همچنان من : عه ادرس هی عوض شده

اره اون روزا رنگای اغراق امیز داشتم :))
احتمالا وب هی عوض شده. ادرسمم زیاد عوض میکردم چون یکی که نمیخواستم از دنیای واقعی هی پیدام میکرد :/

همیشه این تغییر شرایطا بده

همشم بخاطر قانون لختی نیوتنه

 

بیا مثبت فکر کنیم. شاید توی مدرسه جدید کلی جیگر و داف ریخته باشه. :)) درسته که پشم برام نمونده اما چشمام به چندتا ادم خوشگل میوفته.

وی نفسش حبس شده .....

 

 

 

 

 

 

 

 

اوکی این فوق خوشگلهههههه موهاشووووووو😍😍😍😍😍😍😍😱😱😱😱😱🤩🤩🤩🤩😤🤩🤩🤩🤩🤩 واییییییییییی عین گل رز شدی من چی بگممممممممم؟؟؟؟؟ وایییی حس می کنم این عکس بهم یه شراب آلبالویی دادن و محوشم و تو زندگی نباتی ام!!

منتظرتتت بودمممم :))) تو از همه بیشتز حدس و گمان داشتی برای موهامم خیلی دوست داشتم نظرت رو بدونمم⁦〜(꒪꒳꒪)〜⁩


مرسییی چشمات خوشگل میبینه⁦┌(★o☆)┘⁩
گل رز؟ گل مورد علاقم؟ این دیگه هارت اتک خیلی ناجوان مردانه‌ای بود ... میشه زنده بمونی؟ 🥺

مدرسه جدیدمبارکک😍💖 

 

این حس خیلی قشنگه که از یه متروکه به سمت نور قدم برداری😍!💪❤😩چی می تونم واقعا بگم من از پست های قشنگت؟؟

ممنونممم!!!

خوشحالم که بنظرت خوشگلن⁦(TT)⁩ دعا کن ادامه‌‌ی راهمم به همین قشنگی پیش بره تا بتونم پستای رنگی رنگی بزارم.

اوه کیفیت حال. منطقیه.:"

مرسی.:"))) خیلی دوست دارم ببینمش.

*خارج شدن از جهنم با شانه های افتاده* خدا به همراهتان باشد عزیزان من.TT

 

اره کیفیت زندگی خیلییی مهم‌تر از این چیزاست. مثلا هم صحبت شدن با ادمای قشنگ کیفیت رو بالا میبره و همین روی حال خوبمون تاثیرداره.

( شوت کردن بهشتی های خیانتکار از منطقه‌‌ی لرد)

:)))

( لبخند متقابل )

میدونی فوق العاده شدی باور کن😆اومااج😆😘😍🤌 perfect 

Wonderful 

Amazing 

It's so sexy😭✨️

( موهاشو بهم ریختن ) معرکه شده چی بگم آخه!!TT TT?♡

هر باری هم میام عکستو می بینم عین یه اثر هنری رز شرابی رنگه * لبشو گاز گرفتن * حس می کنم هر بار می بینم موهای سرخانتو  آتیش میگیرم * استیکر عر زدن با بالشتک پنبه ای *

من عاشق این ..این..وایی بیاین باور کنید اثر هنری و زیبا هستش من کاری ندارم و چیزی ندارم بگم جز اینکه فقط ساعت ها به رنگ و این زیبایی زل بزنم ..TT 

زنده ام ( چند نفس عمیق ) ...

و باز تشنج کردن برقی TWT ♡ شبیه آب نبات های خارجی آلبالو خوشمزه شده ، نشده ؟✨️

ایشالله با اراده قوی و بدون فکر کردن و نفوذ منفی به خودت وارد کردن پیش بری و امید داشته باشه بیشتر از این ها نور می تونه همه ی این کور سویی ها رو از بین ببره فقط امید ! با ناامیدی و آیه ی یاءس خوندن چیزی  نمیشه باید توکل کنی و با قلبی پر امید ادامه بدی و نزاری خلاقیت گل تو قلبت پژمرده بشه😊👍💜

اوففف ... یهویی یکی دو کیلو اعتماد بنفس بهم اضافه شد‌. من متعلق به همه‌ی شمام خجالتم ندید.
خیلی ممنونن چرا تو اینقدر قشنگ راجبم حرف میزنی؟ 
.نمیگی من قلبم ضعیفه؟؟ اخه البالو؟؟ همممم♥️♥️
ممنونم بخاطر اینهمه قشنگی و انرژی مثبت. بیا باهمدیگه تلاشمون رو بکنیم✨🌿مطمئن باش خبری از این یاس نیست :))

تغییر محیط اولینکاریه که برای خوشبخت شدن انجام میشه

حتما هم نمیشه گفت خوشبختی. گاهی برای جلوگیری از بدبختی های بیشتر...

با اینکه درک متنت برای هیچکس به اندازه خودت ملموس و آسون نیست، ولی وقتی خوندم که گفتی امتحان تغییر رشته رو قبول شدی و این حرفای منفی اطرافت کمتر شده، از ته قلبم لبخند زدم :)))

و گاد...لذتی که این تصمیمای یهویی و بی مقدمه دارن رو هیچ تصمیم برنامه ریزی شده ای نداره. موهات مبارکت باشه. امیدوارم رنگش ریده نشه که اعصاب آدم خیلی خرد میشه -_-

و جقدر داری استرس مدرسه داری. هم یه مقطع جدید، هم یه انتخاب جدید، هم اینکه انگار آخرین انتخابت برای تحصیلات مدرسه ست. 

فقط میتونم بگم نذار ترس سد راهت بشه. همین :)

امیدوارم همین روزا ازین لبخندا برای خودت بزنی✨🌿

نه اتفاقا اونطور که مائو گفت شد. رنگش حتی کمرنگم نشده :)))

ایشالا که نمیشه. بزار مهر بیاد برم دهنشو سرویس کنم!
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۰۱ , ۱۲:۳۷ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

خوشحالم که اون دخترک به ستاره تبدیل شده...هرچند روند تبدیل شدنش خیلی سخت بوده")

کاش همه کبریت های خودشونو پیدا میکردن تا شمع های بقیه رو روشن کنن...

ولی این روزا حتی کارخونه های شمع سازیم ورشکسته شده...یونو؟:)

_شاید آنها بازتابشان را انعکاسی از آغوش پندارند

این قسمتش مورد علاقه من بود..و خیلی دوسش داشتم~

 

موفقییتتو بهت تبریک میگم خوشحالم واقعا بابتش"))))💙

و اینکه گاد حنا...بیا بیخیال زدن مخ روح...مخ خودتو بزنم😂😂😂😂

موهات خیلییییی کراشینو شدههههههه سمپییسمنستسنننمسوکسمسد

اره و تبدیل شدنش کل دنیای اطرافش رو نابود کرد ⁦ʕ´• ᴥ•̥`ʔ⁩
شاید درستش این باشه ... همدیگرو اتیش نزنیم. روشن کردن پیشکش.
مرسی بخاطر توجهت♥️ 

ممنونم پون پونی⁦(●’3)♡(ε`●)⁩ موچچچچ پیرزنی بهت

هاهااااا نو که اومد به بازار کهنه میشه دل ازار اره؟؟ برو خانمممم برو مزاحم نشوووو!!! اونروزی که موهام رنگی نبود کجا بودیییی؟؟

ولی جدا از همه‌ی اینا مرسیی عزیزم✨✨✨

وای وای واییی موهاتوووو ویلییییTT خیلی قشنگهههه خیلی شبیه شخصیت های فیلما شدییییTT

ممنونمم قشنگم⁦(。•̀ᴗ-)✧⁩ لطف داری♥️

متنت،واقعا خیلی قشنگه″) اولش یکم برام مبهم بود ولی الان که یه بار دیگه خوندم بهتر فهمیدم

عه وا فهمیدی؟ شانس اوردی خستم واگرنه امتحان میگرفتم ازت⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

اسکرین شاتای کالیستا>>>> اونموقع هم وبات مثل الان قشنگ بوده که ویلی*چشمک زدن

هاهاها ... محتواش ولی به قشنگی الان نبوده ( نمیتواند چشمک بزند )

واووو چ خوشگلههه رنگ موهاااتتتتتت

من خودم دفعه اول شرابی کردم موهامو.. بعد موهام رو جلوش چترهامو پرتر و مرتب تر کردم و از پشت یکم پایین تر از شونه هام قدش رو یدست کردم.. خیف ک نشد عمس بگیرم ازش خیلی موهام خوشگل شده بود الان هیچی ازش بعد یسال نمونده😐💔 

ولی میخوام موهامو پرکلاغی کنم و قسمت زیری موهام رو ابی پررنگ کنم.. باید دوباره مرتب کنم.. احتمالا ی مدل مو شبیه مصری ولی بدون چتری.. تصورش قشنگه ایشالله عملی کردنش هم انقدر خوب بشه😎😂👌

مرسییی چشمات خوشگله🏹♥️
وای فاک هیچی عکس نداری ازش؟ من هروقت میرم حموم دو سه ساعت فقط از خودم با موهام عکس میگیرم تا برای ایندگان باقی بمونه ...
ولی این ایده‌ی جدید موهات محشره!! شبیه یه الهه بنظر میرسی!! مدیونی اگه رنگ کنی و نشونم ندی‌

تا خود نور تخته گاز برو که دارمت🔥

هممم ‌‌... برو خبیث راز نگه دار. بجای اینکارا بگو کادوم چیه.

با این که این "شراره‌های آتش" رو دیده بودم، یعنی چیز، نشونم داده بودی، ولی بازم واااایT------T... این قرمز پریودی به شدت زیباستتتتT0T

(و یاد مادام رد می‌ندازه منو)

 

+تغییر رشته‌ی موفقیت آمیز رو از اعماق وجودم بهت تبریک می‌گمT-T

مرسییی :))) عر ... نمیشه بجای مادام رد یاد گریل ساتکلیف بیوفتی؟ البته مدل موهام بیشتر شبیه مرحومست تا گریل ...

+ خیلی تشکر ( ماچ و موچ)

شاید این داستان یک وهم باشد...

.....

___خیلی کم چیزی رو منتشر می کنم که....

نه،همینطور بدون ویرایش ادامه بده..

نمی دونم چرا این همه مدت ها از این نوشته ها نداشتی..

معمولا نوشته هامو منتشر نمیکنم. یه حس عجیبی داره، انگار نمیخوام عامیت پیدا کنن. شایدم واقعا منظورم این نباشه ... بیشتر یه حسه میدونی؟ اینکه من خودم متوجهش شدم. برای خودم نوشتمش و انتشارش ضرورتی نداره چون هیچکس قرار نیست متوجه ارزشش بشه و فقط اون رو با یک سری ملاک های جمعی میسنجن.

___چون هیچکس قرار نیست....

 

همین خوب است..

شاید خواننده ی خوبی پیدا شود..

 

اما اهمیتی هم شاید نداشته باشد....

 

مهم حسی هست که منعکس می شود در قالب متن

پس شاید باید به حرفتون گوش بدم و بازم منتشرشون کنم ....

معلومه که هستی!!😂💖

شاید به خاطر این هست که خودت استعداد و مستحق  این گونه تحسین هستی !!~◇♡

TT♡ 

حتما عزیز دلم همینطوره 🤩🫂 و امیدوارم با نهایت تلاشی که می کنیم لحظات و اوقات خوبی رو به ثبت برسونیم *^*♡ 

تازه میدونم برای رسیدن به حرفه ای که بهش علاقه داری ، داری مسیر های تازه و سختی رو پشت سر میگذرونی که ارزشش رو هم داره 😍👍 بنابر این  امیدوارم همه مون موفق بشی ~☆

احتمالا راجب تحسین شدن خودم یکم سخت میگیرم. سخته هم متواضع باشی و هم شکرگذار و تحسین پذیر.
+
اوه ... ممنون :) ممنون که میدونی بدون اینکه لازم باشه بگم:)♥️
جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ , ۱۰:۴۸ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

بیا رو یه بیلبورد بزرگ تو ورودی قلبمون بنویسیم "اشتغال زا"

والا.. بقیه که کورن=-=

 

فدای توووو *ذوق بابت پون پون صدا شدن*

وای نمیشد پیرزنی نباشه؟ 😂💔

 

یااااا حنااااا من از همون اولم خواستم مخ تورو بزنم پا ندادی لعنتی.. به روح وبت قانع شدم.. که اونم خیانت کرد💔

اصلن اگه نمیخواشتم مختو بزنم که بهت باتلر نمیگفتم *-*😂

 

وظیفه بودن💙

حس میکنم الان هرچی بنویسم مسخرست ... اه
خب پون پون صدات میکنم که تیتاپ این ماهت جور بشه.
هاها ... یکم زیادی صعیف عمل کردی پون پون جان
. این غورباقوی زیبا تقدیم به تو
جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ , ۱۵:۵۰ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

اون اسکرین های کالیستاذاایمشمسمنسمسنظنشنظحظمطمپطمسخسنسمسممصنس 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩

*ببین چقد رد دادم دارم ایموجی میدم. اونم این ایموجیا! 

خیلی جالبه که من نمیتونم حرفامو توی اونا به یاد بیارم و خیلی جالب ترش کامنتای تو توی اون عکساست:)) حس البوم عکس بهم داد. چقدر همه چی عوض شده.

یه پیام بده کارت دارم

پیامام ارسال نمیشن خودت بیا توی پیامک حرفتو بزن.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan