狂った少女のラブソング

annotation(20/مربا/احوالات دیگر

امروز از سرکارم با تاسف استعفا دادم. برخلاف چیزی که فکر میکردم پولی که آخر کار بهم رسید اونقدرام زیاد و به صرفه نبود و حالا حس میکنم الکی اونهمه زحمت کشیدم. میدونید تعجب میکنم که آدما چطور میتونن اینقدر نسبت به دیگران بی‌تفاوت باشن؟ میدونید چی شده؟ یک ماه تمام یه دخترکوچولوی ۵ ساله تنها به کلاسم اومد و من حتی چشمم به مامانش نخورده بود. هیچ شهریه‌ای هم برای کلاس پرداخت نکرده بودن و من با خودم گفتم حتما با مدیر هماهنگ کردن. اما امروز روز آخر کلاس بود و فهمیدیم نه تنها هیچ پولی نداده بلکه حتی اسمشم ننوشته! و وقتی سراغشون رو گرفتم فهمیدم اسباب کشی کردن و رفتن =) ظاهرا چون خیلی کوچیک بوده مدیر فکر میکرده برای بچه‌های مهد کودک طبقه‌ی بالاست و سوال پیچش نکرده. حالا من موندم و بچه‌ای که هفته‌ای دو روز یک ساعت و خورده‌ای آموزش رایگان دریافت کرده.

و علاوه بر اون چند نفر دیگه هم بودن که مجبور شدم یکی یکی بهشون زنگ بزنم و بگم سلام! ما اینجا خدمات رایگان عرضه نمیکنیم، حواستون هست؟

چهارشنبه امتحان تغییر رشته دارم و اصلا احساس آمادگی ندارم. نمیتونم این استرس لعنتی رو کنترل کنم. اگه شرایط عادی بود شاید میتونستم باهاش کنار بیام اما مشکل اینه که من قراره با تجدیدی‌های یکی از مدارس منطقه امتحان بدم. اونا چون پروندشون توی اون مدرستت و معلمی که سوال میده رو میشناسن طبیعتا وضعشون خیلی بهتره. تازه خیلی از معلما سوالای امتحان شهریور رو به بچه‌ها میدن تا اونا فقط پاس بشن. ولی من هیچکس رو نمیشناسم و تاحالا توی زندگیم تجدید نشدم. پروندمم گوشه‌ی خونست و توی هیچ مدرسه‌ای ثبت نام نیستم. (خنده‌ی عصبی) امشب احتمالا تا صبح بیدار بمونم و فقط سوال حل کنم ... شاید یه چیزایی یادم بمونه و بتونم با استفاده از حافظم وضعمو بهتر کنم.

اگه وقت کنم و بتونم دست به چرخ بشم این گوگولی قراره تبدیل بشه به یه بگ پارچه‌ای ^_^ وقتی تموم شد دوباره ازش عکس میگیرم. دفعه اولم بود که اینکارو میکردم ولی بنظرم خوب شد ... به فکر این افتادم که یکی دیگه با طرح نهنگم درست کنم...شایدم هشت پا؟⁦くコ:彡

امروز به عنوان یه annotation شروع به کار کردم و کتاب بادام تبدیل شد به اولین کتاب چاپی‌ای که بعد از یک سال و نیم با یه روش جدید میخوندمش. حقیقتا حالا فهمیدم که اصلا با نظر زهرا که میگه تندخوانی خیلی مهم‌تره موافق نیستم. وقتی لبه‌ی بیرونی کاغذا رو با توجه به احساسی که بهم داده رنگ میکنم یا وقتی که شعرامو لابه‌لای صفحات مینویسم حس زندگی کردن داره. انگار من وجود دارم و قرار نیست هیچوقت فراموش بشم. کتابا قصه‌گوهای زندگی من میشن و تا ابد داستانم رو برای کسایی که قراره بعدا بخوننشون تعریف میکنن. به این ترتیب بادام با عمیق ترین احساسات درونیم تموم شد و من موندم و کتابخونه‌ای که هیچ ایده‌ای ندارم قراره با چه چیزایی پر بشه. باورم نمیشه که تمام این مدت فقط کتاب الکترونیکی میخوندم...

رز عزیز، مربای نیم پز زندگی من. هنوز خیلی برای نقطه گذاری داستانت زوده. اهمیتی نداره که چطور پیش بره من میدونم و حس میکنم که یه روز از گودال زیر زمینی رد میشی و میری به دنیای اونور دیوار. پس اینقدر با ناامیدی نگو فعلا خبری نیست! مگه چند سالته؟ مگه چقدر عمر کردی؟ گمشو برو از زندگیت لذت ببر نود نده‌ی تخت.⁦(^._.^)ノ⁩

ولی بی‌شوخی(شوخی نمیکنم، لحن صحبم با تو کلا همینه) لطفا دست از نگاه کردن به آسمون برندار. نظرت چیه یه سر با دوستات بری بیرون؟ یا یه مدل موی جدید رو امتحان کنی؟ اصلا برو خرید و بیا برام از دافای شهرتون تعریف کن. اگه اینو میبینی بهم پیام بده و یه ویس با صدای مجری معتاد بفرست.

دوستار تو : گربه‌ی پنجول بزنِ ناتخت.

ضمیمه) من از رنگ آبی و لباسای لش خوشم میاد، اسکچ بوکم بخری خوشحال میشم. :)) 

ضمیمه‌ی دیگر) به لطف آرایشگاه آوا بیوتی‌ مگنولیا نژاد میخوام موهامو رنگ فانتزی بدون دکلره بزنم. امیدوارم فرمولاسینشون عمل بکنه و یه کله‌نارنجی یا حداقل کله قرمز خوشگل بشم.

ضمیمه ۲) موهامو کوتاه کنم؟...نکنم؟...بکنم؟

ضمیمه۳) خیلی خنده داره که اتفاقات زندگیم فقط توی درس و امتحان و استرس و تعلق نداشتن خلاصه میشه‌. اگه خودم نبودم قطعا میمردم.

ضمیمه۴) الان باید برم سراغ جامعه شناسی‌، pms شدم و فقط چند دقیقه لازم دارم تا از درون اشک بریزم. با این حال نه دنیا بهم رحم میکنه و نه زمان. قهوه‌ی من کجاست؟ باید اونو دم کنم و بخورم تا نتونم بخوابم. یعنی قراره همه چی تغییر کنه؟ اول مهر چه احساسی دارم؟ اصلا چرا اینقدر دور؟ چهارشنبه چی؟

خدایا کاش بجای اینکه اون بالا باشی میومدی پایین تا باهمدیگه راجب دوره‌ی هلنیسم حرف بزنیم و بستنی بخوریم. شاید اونطوری بخاطر تمام اتفاقایی که اینجا ننوشتم اینقدر دلخور نبودم. 

سلام:)

Annotate رو مدتیه میخوام امتحان کنم، ولی خیلی دوست دارم کتابام رو به دیگران امانت بدم و حس میکنم اینجوری دیگه کسی نمیخواد بخونتشون چون شلوغ میشن. ولی همیشه یه یادداشت لای هر کتابی میذارم و چیزای مختلف میگم، حتی لای کتاب‌های کتابخونه‌ها. مثلا مینویسم "کاراکتر موردعلاقه‌ی تو هم فلانی بود؟" یا "اگه از این کتاب خوشت اومد، میتونستیم دوستای خوبی باشیم":)

+امیدوارم امتحان تغییر رشته رو خوب بدی. دوست صمیمیم هم داره تغییر رشته میده و خیلی نگرانه این روزا. میفهمم حالت رو.

+وای من عاشق بگ پارچه‌ایم:)) خیلییی قشنگ کشیدی. هم نهنگ و هم هشت‌پا هم دوست‌داشتنی به‌نظر میان:))

+برای این تجربه تلخ امروزت متاسفم، امیدوارم در ادامه مسیر جایی مشغول شی که قدر زحماتت رو بدونن.

+آوا من رو هم به فکر رنگ کردن انداخته، امروز رفتم رنگش رو خریدم:))

کنیچوا~~
اااههه روش تو هم خیلی قشنگه!! ولی باور کن من یکی که از خدامه دست نوشته‌های دیگران رو لای کتابم ببینم. حتی اگه صرفا یه استیکر دستی یا یه ادمک کوچولو باشه. احساس میکنم داری بخشی از وجودت رو بهم میدی و من باید با توانم ازش مراقبت کنم و قدرش رو بدونم. تازه فکر میکنم اگه تو به این روش رو بیاری حسابی عالی میشی چون پتانسیلش رو داری!! حتما یه روز با یه کتاب انجامش بده~
+
امتحان رو دادم و الان منتظر نتایجم. ممنون بخاطر امیدواری✨
+
آخجونن تو هم دوست داری؟ نظرت چیه یکی درست کنی یا بخری؟ ( به زور میخواهد پلاستیک را از زندگی بقیه محو کند)
+
💘🌸 متاسف نباش. چیزیه که شده....کلی رنگین کمون هست که به وجود نیومده و من به اندازه‌ی تمامشون باید تجربه کسب کنم.
+
خب چیشد؟؟ رنگ گرفت؟ :))
من دوتا رنگ خریدم. یکم موهام از قبل روشن مونده ... امیدوارم بتونم با هلویی روشن ترش کنم و کله قرمزی بشم.
يكشنبه ۶ شهریور ۰۱ , ۰۱:۳۵ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

*تکون دادن دست از تو تاریکی

سلام!*-*

آیا شماهم مثل چومیون از بیخوابی رنج میبرید؟البته فکر کنم مشغول درس خوندن باشید‌..

خیر ما از خواب های بی‌کیفیت و کابوس رنج میبریم. خدا نصیب نکند.
يكشنبه ۶ شهریور ۰۱ , ۰۱:۳۷ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

و وای خدایا..من صبر ندارم تا عکس اون کیف پارچه ای گوگولی رو ببینمT-T

راجب اون دختر پنج ساله هم باید بگم که...باورم نمیشه!ینی واقعا پدر مادرش عذاب وجدانی چیزی نگرفتن؟خدایا چه آدمایی پیدا میشن..

+

بی صبرانه منتظرم روزی برسه ک بیای بگی داری میری دانشگاه و طراحی لباس میخونی")))از ته دل لبخند میزنم احتمالا

ای خدا یادم رفت توی پست جدید عکسشو بزارم ... خوب شد گفتی.
دیگه حلالش کردم. امیدوارم ازش به خوبی استفاده کنن. بیخیال⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩
+
فعلا که توی نتیجه‌ی تغییر رشته گیر افتادم ‌‌‌‌.... ولی خودمم دوست دارم اون لبخند رو حس کنم ...🌸✨

پیشیِ پنجول قشنگِ ناتختِ نظرکردهِ ژنِ خوبِ قشنگ حرف بزنِ پاورفلانِ آرتیستِ صدا کیوتِ ملوسِ تقس:)

لاو یو خب؟

الان دلم داره قیلیویلی میره که بغلت کنم...فاک به این چندصد کیلومتر فاصله.ماچ به موهای قشنگت.

نگاش کن چه مثل دوست دخترا برام کامنت مینویسه. حیله گر پلید. دست از سرم بردار.

دارم فکر می‌کنم الان والدین بچه چه حس افتخاری دارن. :"| 

می‌شه بدونم چی درس می‌دی؟ D":

 

اون نقاشی‌ت چه قشنگ شدهههه! منم چندبار روی پارچه نقاشی کشیدم. حقیقتا خیلی کیف می‌ده و البته قلمو هم هیچ وقت آدم رو همراهی نمی‌کنه. XD من روی جیب سارافون نهنگ کشیدم. ((((:

دیگه حلالش کردم رفت پی کارش ... امیدوارم پول توی جای خوبی خرج بشه.
نقاشی درس میدادم :") آبرنگ و مداد رنگی.
چرا همراهی نمیکنه؟؟ قلموی مخصوص و سالمش رو اگه دست بگیری خوب کار میکنه. دلم میخواد نهنگتو ببینم!!
يكشنبه ۶ شهریور ۰۱ , ۰۹:۱۳ 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

سلام ویلی عزیزم👋🌄یه صبح دیگه از روز های گرم تابستونیت بخیر باشهD:"

چقدر درک می کنم این حالتو ...این همه آموزش دادی و دریافتی چی ؟ هیچی ...:/ و علاوه بر اون یه نفر همینطوری این همه مدت بیاد سر کلاست و آخر هم اینطوری تموم بشه واقعا سخته . هر وقت هر جایی خواستی بعدا کار کنی یه لیست از بچه های ثبت نامی حتما بگیر و نهایت برای آشنایی ۱ جلسه بزار رایگان سر کلاست برای آشنایی بیان . و حتما هماهنگ کن با مدیر مسئول  😳* وقتی این بخش اول رو خوندم خیلی تعجب کردم چون الان همه جا اینطور که من گفتم رسیدگی می کنن و حتی نمیزارن ۱ ساعت اونطرف تر اضافی کسی بدون پول بشینه * :) ....دنیاست دیگع ...ولی خوب امیدوارم در آینده جایی که مشغول به کار میشیاز اونجا بهتر باشه که اومدی بیرون😊♡

منم دقیقا چهارشنبه امتحاناتم تموم میشن D: و دیروز اولین امتحان رو به سر انجام رسوندم ~ ولی ۴ تا امتحان پیش رو ممکنه سخت باشن ...

ویلی عزیزم یعنی الان یه رشته مجزا خوندی و داری دوباره برای یه رشته ی دیگه که دوست داری اقدام می کنی ؟ * ابر علامت سوال بالای سرش ایجاد شده *..💭

تو می تونی😍💪 فایتینگگگ♡ تا چهارشنبه هنوز وقت هست پس ناامید نشو و خوب تا جایی که می تونی به اندوخته هات اضافه کن عزیزم ~☆

نگران اینم نباش که بقیه سوال رو میدونن تو نمیدونی اصلا با این ذهنیت جلو نرو چون جلو دست و پاتو میگیره و بیشتر به فکر میری و عصبیت می کنه . اوکی اونا دارن !؟ خوب نشون بده تو هم توانایی بالا تری داری و نیازی به اون شرایط نداری که اون ها دست و پا کردن برای خودشون ....

واقعا این طرح روی پاچه هست که خودت طراحیش کردی ؟😳✨️✨️جدی قراره یه کیف بشه ؟*-* وی مشتاق برای دیدن زمانی که دوست میشه * واییی این خیلی قشنگ و فوق العاده هست !!!!♡♡

ویلی جونم ، تو زمینه موسیقی هم با این همه هنری که از هر دستت می باره انجام میدی و بلدی ؟✨️😍

به نظرم طرح بعدی با ایده نهنگ  می تونه واقعا قشنگ بشه 👌❤😍

فرصت کتاب خوندن داشتن اونم  آروم و عمیق واقعا لذت بخشهD:"♡

چقدر از این سطح از رنگین کمونی وجودت خوشم میاد😂😍👍

رنگ کردن موهات واقعا می تونه جذاب بشه ~☆

و کوتاه نکن یکم بزار موهات بلند بشن ~ شاید دیدی با تغییر رنگ و موی جدیدت و کمی بلند شدن موهات تغییر زیادی کردی 🤩😍 * البته اگه به سبک مدل موهایی که کره ای ها جلوشون رو واقعا قشنگ کوتاه می کنن و صاف چتری نمیزنن و خورد خورد حالت دار کوتاه می کنن کوتاه کنی فکر کنم قشنگ بشه🤔🤩*

دنیا به کسی وفا نکرده :) خودمون باید باهاش مبارزه کنیم و در برابرش قوی باشیم تا زندگی مونو بسازیم ...

قهوه ؟ این وقت شب ؟ اونم برای خوابیدن ؟ مگه قهوه برای بیداری نیست ؟ ویلی تافی کره ای مگه نمی خوای بخوابی تو دختر ~؟😂

نگران نباش ~🫂

سلام بر شما🌸✨ شبتون بخیر😂
باور کن من نصف این کارارو خودم انجام دادم و تمام شهریه هارو هم خودم گرفتم. مشکل همین مدیر مسئوله که به شدت نالایقه از نظر من. خیلی بیخیال رفتار کرد برای همین دیگه نمیخوام اونجا باشم.
+
امیدوارم الان که داری جوابمو میخونی امتحانت رو خوب داده باشی🌸
خب ببین. من به اجبار و زور خانواده دو سال توی به رشته‌ی خیلی بی‌ربط و زجر آور به اسم معارف درس خوندم درحالی که هدفم کنکور هنره. متاسفانه توی کشورمون نمیشه از نظری رفت هنرستان برای همین من امتحان تغییر رشته به انسانی رو دارم میدم که هم برام خوندنش نسبتا راحت تر باشه و من از شر مدرسه‌ی معارف خلاص بشم. هرچند که سال اخرمه....اما میخوام تلاشمو بکنم.
+
💘💘💘✨✨✨✨پیامتو دیر جواب دادم اما اونموقع خوندن این بخشش خیلی برام آرامش بخش بود. ازت ممنونم💮
+
بله بله این نقاشی شب پرستاره‌ی ونسان ونگوک به شیوه‌ی ویلی ونکائیسمه:))) اتفاقا الان تبدیل به یه بگ خرید کوچولو موچولو شده.
راستش من خیلی دوست دارم ساز زدن رو یاد بگیرم. ساز مورد علاقم هارمونیکاست اما فعلا بخاطر سختی های خانواده نمیتونم برم دنبالش. البته کلاس کنکور موسیقیم که شروع بشه اطلاعات موسیقی و نت خوانیم بالا میره و بالاخره یه روز میتونم مثل تو برم دنبال علاقم!
+
🌈رنگین کمونم ازت تشکر می‌کنه:))
+
وای الان بازم یه ایده جدید مدل مو بهم دادی. همینطوریم اصلا نمیتونم تصمیم بگیرم⁦(╥﹏╥)⁩ خیلی سخت شد که ...
+
نه نه نوشتم برای نخوابیدن👀👀
نگرانم ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

نگران نبااااش تو میتونییی🥺❤️❤️

ویاناااااااااا.

نهنگ پیلیز :دی

اون پارچه نقاشی شده هم خیلییی خوشگله *اشک*

متاسفانه کنسل شد چون مامانم کشش رفت...
ممنونمم زرییی بیا بغلمم
..

راستی راجع به امتحانام دونت وری حاجی

زیاد سخت نمیگیرن که بچه ها پاس شن ^--^

اتفاقا معلمش تا خشتک من سخت گرفت⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩
يكشنبه ۶ شهریور ۰۱ , ۱۴:۴۸ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

امیدوارم تو امتحانتون موفق باشید3> و.. میشه بپرسم چه رشته ای بودید و چه رشته ای میخواید برید؟

و اینکه نقاشیتون هم خیلی قشنگ شدهTT

ممنونم آیسای عزیز✨🌸
رشته‌ی معارف به انسانی 
.قربون تو.

امیدوارم دعا هام از آینده به گذشته برسه. 

امیدوارم امتحانو خوب داده باشی و‌ الان در ریلکس ترین حالت ممکن در حال کشیدن براش روی‌ موهات باشی. :)

در حال حاضر با استرس موهامو برس میکشم .... احتمالا دعای قشنگت سر راه اتصالی کرد.

___بگ پارچه‌ای ^_^

 

اموزش بزاری عالی می شود...

___________

__خدایا کاش....

 

نمی دونم..

بهش نمی اید که بالا باشد..

راستش آموزش دادن با ویدیو و اینارو بلد نیستم، خودمم از یوتیوب یاد گرفتم. 
+
اتفاقا گاهی زیادی بالاست...هرچند برای هر آدم متفاوته.

منی که فکر کردم از یه رشته ای امسال میخوای بری معارف که درساش اوکی تر باشه ...

چرا انقدر گیجم -___-

میخوام برم معارف ؟ اونجا یه جهنم واقعی بود. نصف دلایل اینکه چرا افسردگیم بروز پیدا کرد و پارانوییدم تشدید شد بخاطر اونجا بود. نمیتونی حتی تصورش رو بکنی ...
دارم میرم انسانی که هم راحت تر باشم برای معدل و هم وقت بیشتری برای کنکور هنرم پیدا کنم.
همینقدر پیچ پیچی.

موفق باشی T___T

 

ممنونم⁦( T_T)\(^-^ )⁩ همچنین.
شنبه ۱۲ شهریور ۰۱ , ۱۶:۰۳ 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

* وی پس از دیدن پاسخ ویلی خیلی خوش حال میشه *✨️

آیا ممکنه شوری به پا شده باشه ؟

بودن یا نبودن ...

خواندن و نخواند...

وی استرس دارد 🤣😂* حس دریافت جواب نامه دارم که مهمه براش *

سلام عزیزمم😍دختر خوش ذوق و قوی عزیزم✨️🌸 ظهرت بخیر 😍👋💜

+ اوه چقدر بی مسئولیت  بود🙁😠🥺خوب کاری کردی اومدی از اونجا بیرون ایشالله یه جای مناسب تر با قبول مسئولیت  و منظم پیدا کنی ادامه بدی چون واقعا با مهارتی دلبرکم🙁🌷

+ مرسی قربونت برم 😂💖 آره خدا رو شکر خوب بود بد نبود امتحانات منم 

* منم تو طول یک هفته قبل شب و روز بیدار بودم و واقعا فشار بدی بود ولی به هر حال تموم شد و فعلا ۳ روزه بیکار شدم و دارم ریکاوری می کنم و رفتم سراغ کار هایی که حالا دوست دارم ...تا یکم پیش ببرمشون و تو پستام نمایش بدم😅*

+ باورم نمیشه😳!! مگه اصلا همچین رشته ای به اسم معارف هم اصلا موجوده که تدریس بشه؟ نکنه تو حوضه علمیه مربوطه؟ من با این همه استعدادی که تو زمینه هنر ازت دیدم فکر کردم از انسانی داری میری هنر انتخاب رشته تو عوض کنی عزیزم اصلا فکر ی کردم معارف باشی!! یا اینم حدث زده بودم از هنرستان می خوای بری معارف خیلی تعجب کرده بودم 😅😳😟 ...عیب نداره بازم خوبه تغییر رشته دادی کار خیلی خوبی کردی و من مطمنم خوب و با برنامه درس بخونی به همه کار هات می رسی و ایشالله تو این رشته هنرستان هم که بیای بهتر آشنا بشی و با علاقه تر درس می خونی😍

ولی خیلی ناراحت شدم ...چرا پدر و مادر ها به زور این کار ها و سختی ها رو تحمیل می کنن به خصوص وقتی یکی هیچ علاقه ای هم به رشته اش نداره ...خانواده تو این زمینه بودن عزیزم؟🙁 یا متعصبی هستن؟

منم میدونم با یکم پشت کار و قبول شدن قوی تر می تونی ادامه بدی😍 و امیدوارم امسال سال خوبی برات رونق  بخوره و پست های خوبت هم در جریان بمونه* شده هر چند هفته یکبار ولی با خبر های نورانی کننده !!*

+ باور کن هر بار پست های هنری تو می بینم ترقیب میشم برم انجام بدم🥲😍 به خصوص این بگ خوشگل رو !!! ولی یه سوال ویلی جونم جنس پارچه ای که روش طرح زدی از چی بوده؟ و اینکه طرح رو با ر روغن رنگ کردی؟ بعدا شستشو کنی رنگ پس نمیده ؟🤔

گفتم قبل از انجامش از خودت بپرسم 😅🙌

+ خواهش می کنم عزیزم☺️❤کاری نکردم

+ساز هار مونیکاس؟🤔 درست نمیدونم کدوم ساز مد نظریه ولی همه ساز ها واقعا قشنگن🥲👍

کلاس کنکور موسیقی هم داریم؟😍really?? Wowww باید خیلی خوب باشه وقتی شروع شد درس ها رو خوب بخون و نزار فقط انباشته  بشن و همش مرور و گذر به مطالب بکن تا موفق بشی عزیزم تنها راه موفقیت همین کاریه که بهت گفتم خودت بهتر آگاهی داری با تمرین و سماجت هر چیزی ممکنهD:👌❤ 

راستش منم چیز هایی که بهش علاقه داشتم رو خانواده نزاشتن پس کم کم سعی دارم می کنم به نحوی و به شیوه دیگه ای بهشون برسم^-^♡

+ مدل مو واقعا باید خیلی بشینی بگردی و ترکیب بزنی که اول اینکه چه رنگی انتخاب کنی و بعد چه مدلی کوتاه کنه بهت بیاد !! ولی ایده هر چی بیشتر بعدا تو تصمیم یکی رو میشه انتخاب کرد حالا بین بهتر و بهترین 😂👍 ولی این سبکی که من بهت پیشنهاد دادم هم تصور کردم به نظرم قشنگ می شه ~☆

+😂👍

اصلا نگران نباش هر چقدر تلاش کردی بقیه شو بسپار دست خدا 😊❤

من سه باره میخوام جواب این پیامو بدم هربار سیو نمیشهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چون باید سریع برم سر درسم پس حوابتو خلاصه میدم. خیلی ببخشید چون نمیخوام دیر جواب بدم🥺🥺🥺💙💙

راجب تمام تشویقایی که کردی باید بگم ممنونم و خیلی بهم انرژی میدن✨✨ واقعا خوشحالم که چنین حرفای قشنگی رو میشونم.
راجب مدرسه بگم که فکر کنم اشتباه متوجه شدی، من نمیتونم هنرستان برم چون قانون اموزش پرورش اجازه نمیده سال اخر از نظری برم فنی برای همین میرم انسانی تا هم درسارو پاس کنم و هم بتونم روی کنکور هنر تمرکز کنم✊

راجب پارچه، جنسش متخاله. میتونی از پارچه های دیگه هم استفاده کنی اما متخال جنس سنتی و جالبی داره برای رنگ کردن هم مناسبه. رنگ قابل شست و شوی برای پارچه یکیش رنگ اکرلیکه و اون یکی هم رنگ پارچست که میتونی دوتاشو از تمام لوازم هنریا با رنگای مختلف بخری.

اینم بگم که کامنتاتو خیلی دوست دارم☄️🌸
راستی مدل مو هم انتخاب کردم:)))

ای بابا😅😂 اشکال نداره 😂🙌شاید سر اینکه طولانی بوده اینطور شده ! سعی می کنم به تناسب کمتری بنویسم اینطور نشه😅👍💜

+ هیچ مشکلی نیست عزیزم ..ویلی عزیزم😍👍 مشکلی نیست ~ حتما♡

+ + خواهش می کنم ✨️

+++ اوه!!!!😮 من اینو نمی دونستم !! 🙁 راست میگی ~ ایشالله تو هر مسیری بری بهترین خودت باشی😍👍 و ۴کر کنم بیای انسانی می تونی درس های هنر هم بخونی امتحان کنکورش رو بدی پس گامبارههه😍💪❤❤

++++ ممنون که بهم گفتی ویلی جونم😍👍❤

منم پست های  تو  رو خیلی دوست دارم عزیزم☺️💜~☆

چه مدل مویی ؟؟*-* آیا در پست بعد نشون داده میشه چه تغییراتی ویلی انجام داده؟👀 * من چرا استرس گرفتم 😐😂🤣 که زود تر ببینم مدل مو هات چطور شدن !!* عملی شده ؟*-*

نه عزیزم مشکل کامنت تو نیست🥺💙 اینترنت من مشکل داشت.
+
امیدوارم زندگیت به قشنگی این امیدواری هایی باشه که بهم میدی💙✨✨
+
راجب مو فعلا حرفی نمیزنم چون سیکرته:))) به زودی میفهمید ....:))))

اینترنت ها واقعا ضعیفه🥲 سلام ویلی خوشگلم ~ اسمت هم بوی عطر خوش داره🥺🌸

 

امیدوارم 😊❤

 

اینطوری که تو گفتی درباره موهات من بیشتر هیجان زده ام حتی ببینم و بدونم چطوری شده😆💖💖💖💖 واییییی یوروبونن TT♡ منو دریابید~

بخدا دارم پاره میشم با این سرعت ... هعی مردیم از خوشی.

هیچی نمیگم فعلا :))))

🙄 اینترنت ها واقعا بدن =_=...

 

🥲 من در این راز نهفته شده سکرتی می سوزم😂🤣😂 واییی🥲 * وی شوق داره*

یکم باید صبر کنی ... الصبر من ال‌ایمان
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan