狂った少女のラブソング

18) گل استخوانی

null​​​bone flowernull

چه نمایش ترحم باری!

اگر صورتم را با حقیقت ریشه‌هایم زینت میکردم و در خیابان راه می‌رفتم. همین یک جمله برای اینکه دوستم نداشته باشی کافیست ... اما تو آن من شایسته را نبین. لطفا به رگ پنهان رنگ‌هایم خیره شو، به دختری که مبتلا به جنون حرکات قلم شده. حالا مرا طوری ببوس که احساس کنم یک کنسرتوی فرانسوی هستم. من هم با دست‌هایم تا ابد دنیایت را رنگ میکنم. همین یک کار برای اینکه دوستم داشته باشی کافیست!

 

ضمیمه۱) یک ماهه دارم روی این نقاشی کار میکنم. البته که کار یکی دو روزه ... اما خیلی برام مهمه. این نشون دهنده‌ی تلاش های من برای ساکن نموندن و رها نکردن تنها اتاق امنمه. راستش من با چای صحبت کردم و متوجه شدم تمام مدت سعی داشتم تنها کاری که همیشه باعث آرامشم میشه رو به یه اهرم فشار تبدیل کنم. همین باعث شده بود که ریسک پذیر نباشم و همش توی منطقه‌ای که بهش عادت کردم ساکن بمونم. اما جایی که بهش عادت داریم همیشه اون جایی نیست که لیاقتش رو داریم.

هرشب یک ساعت رنگ میزدم و پادکست گوش میدادم، رنگ میزدم و فکر میکردم ... نتیجش هم برام رضایت بخشه. برای اولین بار یک گل رو کامل کشیدم و بنظرم میتونم توش پیشرفت کنم. فرم چشم های دختر برخلاف چیزیه که بهش عادت داشتم و آستین گیپورشم تجربه‌ی جالبی بود، گواش واقعا دوست صمیمی آبرنگه!

ضمیمه۲) در طی همین راستا میخوام از کارم استعفا بدم. دلم نمیخواد هنرم تبدیل به یه معیار چند ثانیه‌ای بشه تا بقیه ببینن میتونن بهم پول بدن یا نه!! سو ... یاپ. چهارشنبه بهشون میگم و بعد از سه جلسه دیگه نمیرم، خوشحالم. تصمیم درستیه.

دوشنبه ۳۱ مرداد ۰۱ , ۲۳:۲۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

منی که از دیدن اسم پست ذوق کردم

.
دوشنبه ۳۱ مرداد ۰۱ , ۲۳:۳۲ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

نقاشی ت واقعا زیباست. مثل همیشه. طوری که جزئیات رو کشیدی خیلی چشم نوازه. گیپور آستین ،خال چشمش، رنگ موهاش، گل های کوچکی که تو محل رشد گل های بزرگ کشیدی، یه کبودی هم روی سینه ش احساس می کنم. شایپ چیز دیگه ای باشه

ولی واقعا زیباست. واقعا...

صورتم را با حقیقت ریشه هایم زینت می کردم...الان فهمیدم چی میگی

کنسرتوی فرانسوی چیه؟

ریسکی که توی این نقاشی ت ب کار بردی واقعا عالی عملی شده. توش خیلی موفق بودی. توی هر چیزی ریسک کن. از اون آدمایی هستی که توی همه چیز استعداد داری

در کل همه چیز این پست محشر بود. پیوندش می کنم

 

نقاشی هاتو مگه می فروختی؟

ممنونم که با دقت نگاهش کردی. اگه منظورت اون لکه رنگ زیر دستشه باید بگم اون تیرگی محل رشد موهای زیربغله :)) کبودی محسوب میشه؟ شاید بشه ... خیلی ممنونم⁦(TT)⁩💙
👍👍
معنی کنسرتو رو از ویکی پدیا کپی کردم برات که دقیق باشه : 
کُنسِرتو (به ایتالیایی: Concerto)[۱] (اصل تلفظ ایتالیایی: کُنچـِرتو) قطعه‌ای موسیقی است برای ارکستر و معمولاً یک ساز اصلیِ تک‌نواز[۲] (معمولاً پیانو، ویولن، ویولنسل، گیتار یا فلوت)، که عموماً در سه موومان تصنیف شده‌است.
فرانسوی هم که معلومه. یعنی فرانسویه :))

چه خوبب✨✨♥️ آلا تک پیوند کننده‌ی وب من✨✨♥️ 

نههه هیچوقت اینکارو نکردم و نمیکنم. معلم نقاشی بودم.
سه شنبه ۱ شهریور ۰۱ , ۰۰:۱۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

نه نه اونو نمیگم. سر سینه ش، دقیقا یه میلیمتر کنار پارچه لباسش.

قربونت ^^ خودت قشنگ کشیدی ش

عاو...فهمیدم تقریبا. تعبیر قشنگیه

 

تک پیوند کننده منم ؟ حصاخصهثبخصهاصهال *---------*

 

اره یادمه معلم بودی. چون گفتی هنرتو ببینن تا بهت پول بدن، فک کردم شاید نقاشیاتم می فروختی

هوم استدلال منطقی ایه. ولی حس لذت بخش معلم بودن رو دوست نداشتی؟ ترجیحش نمیدی؟

نوک سینتو نگاه کن. یه سری نقطه‌های کوچیک برجسته داره. اینا همونان.

..

اره وبم زیاد پیوند نداره. اونقدرام مهم نیست حداقلش خوشحالم که پستام برای خودم بیشتر از همه معناداره. تازه اینطوری خوبم هست، تو میتونی تنها شخص باشی.

نه من برای معلم بودن ساخته نشدم. دلم نمیخواد سه ساعت تمام وانمود کنم که از به کاری لذت میبرم وقتی نمیبرم. شبیه یه بهمن سیاه توی قلبم میمونه که خیلی بیشتر از سه ساعت زمان میبره تا بتونم از بین ببرمش.

گاااد عظییییییییمممممممم

T_____T

هاناهاکی ؟

گاد یا عظیم؟ :)) یکیشو انتخاب کن.
نه این گل استخونیه و خودم ساختمش :"") میو~~

طراوت و زیبایی رو میشه از این پست احساس کرد 🌸

 

من یه ایده دارم برای اینکه عکس ها زود تر آپ بشن رو صفحه ! از اونجایی که احتمالا کیفت کار ها و عکس ها زیاد هستن چطوره از این برنامه استفاده کنی عزیزم ؟ 👈litphoto 

واقعا زیبا و با ظرافت نقاشی می کنی دلبندم ♡ باعث برانگیخته شدن روح و احساسات میشه .

+ مربی گری می کنی ؟ آخه برای چه علت و کاری می خوای استفا بدی ؟ 

+ آبرنگ و گواش خیلی قشنگ هستن 🤩 

من با مداد رنگی هم حس خوبی دارم ولی فعلا تو روند طرح زدن و کشیدن سطوح اولیه جسم قراره دست و پنجه نرم کنم .

خیلی ممنونم✨💘🌸

اوه چه خوب که بهم معرفیش کردی. دانلودش میکنم ببینم چیکار میکنه برام👍آریگاتو~~
+ اره چهاساله که دارم انجامش میدم ولی فعلا بخاطر افسردگیم میخوام کنار بزارمش.
+ دوستای صمیمی ⁦(*_*)⁩\ خیلی خوب باهم کنار میان. گواش یکم گستاخه ولی آبرنگ باهاش خیلی خوب برخورد میکنه.
آاا یادش بخیر ... من همیشه از این قسمت فرار کردم :)) هیچوقت کارای طبیعت بی جان رو انجام ندادم. از اون اول دلم میخواست چهره بکشم. این عجله گاهی به نفعم بود و گاهی به ضررم.
ولی تو راه خودت رو پیدا کن و برامون نقاشیای قشنگ بکش✨

گاد عظیم = خدای بزرگ

ام چیزه ، فلسفه گل استخونی چیه ؟

نه دیگه. گاد انگلیسی و عظیم عربی ؟ کدوم خداست این واگرنه معنیشو میدونم :))
از ریشه‌هایی بیرون میاد که لابه‌لای استخونای ما جوونه زدن. تاحالا حس کردی داری از درون فرو میریزی یا یه درد درونی فقط در یک نقطه از بدنت وجود داره؟ در کل احساساتی که با درد آمیخته شدن و معمولا دلیل مشخصی براشون پیدا نمیکنیم. اونا باعث درد ما میشن تا وقتی که یه نفر یا یه عامل خارجی یا حتی خودمون باعث رشد اون ریشه ها و شکوفه زدنشون بشیم. گل استخونی توی بدن هر شخص متفاوته و حالتش تغییر میکنه اما شاخه‌ها یکسان باقی میمونن. اگه کسی گل استخونی رو بچینه و مارو آزار بده ریشه هاش دور بدنمون تنگ میشن و خار در میارن. اما اگه اون شخص عاشقمون باشه و بهمون محبت کنه گلا شکفته میشن.

خواهش می کنم 👍 کاری نکردم 

 

آره برنامه خوبیه می تونی حجم عکس ها رو کاهش بدی بعد آپلود کنی !

 

چه خوب که مربی گری می کنی !! میدونی چقدر مربی هنر کمه و نایاب !! باور کن اغراق هم نمی کنم ! چون سمت ما اصلا وجود نداره و اگه هم باشه مسیر خیلی دور.. واقعا گاهی وقتا تعجب می کنم چرا انقدر به هنر مردم اشتیاقشون  کم شده به خصوص طراحی ! 

و امیدوارم خیلی زود بهتر بشی و قوی تر بشی 💪

 

دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی و منم داشتم تجسم می کردم که آبرنگ بچه لطیفه در برابر اون گواش خیلی قویه باید به نرمی و لطافت با هم ترکیب بشن تا به خالت دونه های ریز رو برگه ایجاد نشه ! 

چرا ؟؟ از کدوم قسمت فرار می کردی ؟ 

اوه ...متاسفانه منم همینطور و سرش بعد از ارزیابی استادم گریه کردم که چرا من نباید چهره بکشم ...ولی بعد از کشیدن اجسام بی جان و الگو و بعد طبیعت بالاخره بهتر کار می کنم بماند که استادم دیگه پیداش نکردم و دیگه نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم چون گمش کردم :( و جای قبلی دیگه کار نکرد و برنگشت ولی ازش خیلی ممنونم و امیدوارم هر جا هست بهترین اثر ها رو به نمایش بکشه و موفق باشه✨️

 

حتمااا !! من بیشتر الان و قبلا و همیشه باید بگم دوست داشتم نقاطی هایی در سبک کامیک بکشم که هر چپتر افراد حرکت می کنن و نمایش یه داستان بدم ! به خصوص وقتی اون داستان ها از ذهن و ایده خودم زنده بشن با قلم و تصویر سازی بش!🪄عین یه جادو می مونه

کیفیت عکس که پایین نمیاد؟

دقیقا!!
از کشیدن چیزای ساده خوشم نمیومد. حوصله سر بر بود برام.
ااهه چه داستانی بود ... اره امیدوارم موفق باشه و تو هم همینطور🌸 شاید یه روز همدیگرو ببینید! 

پس تو میتونی مانگا بکشی :)) یا همون داستان مصور. من خودم خیلی به این سبک علاقه دارم اما فقط برای خوندش!! زیاد مانگا میخونم اتفاقا!!

میخوام بگریم رو این نقاشی ولی میترسم رنگاش رو خراب کنم... خدایان.

عه عه( دستمال پهن میکند ) الان راحت باش.
ولی بهتر نیست که گریه نکنی؟ من نمیخوام گریه کنی.

درسته ، دو تا زبانو از قصد قاطی کردم

خب چرا؟

ولی حقیقتا نفهمیدم چی میگی ، یا تاحالا تجربش نکردم یا از درکم خارجه  یا نیاز به یه مثال ملموس دارم

در هرصورت مرسی :)

معمولا ادما نمیفهمن من چی میگم پس اشکالی نداره😂 
شاید یه روز یه حس عجیب و ناشناخته به سراغت اومد و بعد با خودت گفتی اوه این همونیه که ویلی میگه.

نه کیفیت عکس ها همون می مونه فقط حجم های عکس ها رو می تونی کم و زیاد کنی و یا تغییر سایز بدی کلا زیاد ازش استفاده نکردم ولی خیلی برنامه خوبیه خواهرم برای یه سری از کار های تبدیل حجم ازش استفاده گرد جواب گرفت و زود آپلود شد ! و وقتی دیدم یه سری عکس ها اینطوری دیر میان بالا این پیشنهاد رو دادم چون دیدم عکس ت کمی دیر بالا میومد گفتم . البته به نت هم هست !

 

مرسی عزیزی♡

 

در شروف  سعی و اولین گام ها برای کشیدنش هستم در واقع برای سطح کامیک کشی مبتدی به حساب میام 😅 ولی آره علاقه زیادی به کشیدنشون و یادگرفتنشون دارم ! دقیقا داستان های مصور !!

منم ولی دوست دارم داستانی با سبک ایده خودم خلق کنم 

منم زیاد کامیک و غیره می خونم 💖❤️‍🔥🤌خیلی خوبن😂

هوممم ... چه جالبه. منم باید به خواهرم معرفیش کنم چون به دردش میخوره. ولی بنظرم بیشتر مربوط به نته چون عکسای بیان معمولا سریع میان.

اگه یائویی بکشی من فنت میشم چون فقط ژانر ژائویی میخونم⁦⁦(TT)⁩ البته یوریم میخونم ولی قبول کنیم که یائویی خداست!!
عالیننن! عالیییی

چون به طنزش فکر میکردم ... 

مثل send salava to Mohammad and ale Mohammad

 

ولی خب ، مانعی نمیبینیم در کل ، خدا یکی هستش حالا چه تو امریکا چه عربستان چه ایران 

 

⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩ باحال بود!⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩

نه هیچ ربطی به این که وحدت خدا در زبان ها تغییر پیدا میکنه یا نه نداره. فقط میخواستم بپرسم چه دلیلی داره که آدما زبونارو باهم تلفیق میکنن.

آره ولی صندوق بیان من به مشکل خورده نمیدونم چرا بالا نمیاد :(

 

حالا که بحثش شد باید حتما در آینده چنل کسی که کامیک می کشه رو معرفی و نشون بدم 🪄💫 بی نظیر می کشه و من فن شم 

من همه سبکی خوندم غمت نباشه😂👍 فقط اول بتونم بقیه اش حله ...

من از اون قلم های مانیتوری که تو لبتاب می کشن می خوام 🥲خیلی از علت های خوب طراحی کردنشون و پیشرفت کارشون همونه !

بیان برای منم بازدیدارو نشون نمیده. فکر کنم دوباره سرما خورده.

کی چی چطور ؟ حتما معرفی کن چون عاشقشم!
⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩ هوراا بالاخره یکیو پیدا کردم که علاقش شبیهم باشه.
نه نه، گوش کن دخترم. علت پیشرفتشون اون نیست، اون جایزه‌ی پیشرفتیه که طی مدت ها کار با دست بدست اوردن. البته که کار کردن با قلم نوری لطف خودش رو داره اما خیلیا منتظرش نمیمونن و شروع میکنن با برنامه های مختلف کار کردن. بعد که هزینش رو بدست اوردن میرن و با قلم نوری میترکونن! اونطوری خیلیم لذت داره میدونی؟ انگار پاداش تلاشت رو بدست اوردی‌

نقاشیت واقعااا قشنگه، بی‌نظیره! عاشق جزئیاتش شدم. ظرافتش حقیقتا ستودنیه. هر روز میام نگاش میکنم:))♡

*نمیدونم فقط برای من اینجوریه یا نه ولی وقتی دیدم گفتی با پادکست گوش دادن نقاشی میکردی گفتم بپرسم، وقتی به خطوط نقاشی‌هات نگاه میکنی صدا و حس همون کاری که موقع کشیدن مشغولش بودی تو ذهنت تکرار میشه؟

وای وای ... فرشته‌ای که از پینترست به دنیای واقعی اومده برام کامنت گذاشته. به عنوان یکی از قشنگ‌ترین لحظه ‌‌‌های وبلاگیم ثبتش میکنم.

*ببین نه تنها این اتفاق میوفته بلکه اون صدا و نوع صحبت و موضوع بحث روی کارم هم تاثیر میزاره. وقتی راجب درد ها حرف میزنه خطوطم اشکی و خیس در خیس میشن. وقتی پیشرفت‌هامو یادآوری میکنه. رنگام قدرت میگیرن. وای دفعه اوله یکی به این موضوع اشاره کرده و حقیقتا ذوق ...

چه جالب و قشنگ !!😂 سرما می خوره بیان؟🤣 واییی چه زیبا 🌨🌨

 

فعلا سیکرت  بماند تا در یه پست قشنگ ازش معرفی کنم و حرف بزنم به شدت طراحی هاشو دوست دارم !! حیف کم فعالیت می کنه تو پیجش  ولی واقعا زیبا و تاثیر گزاره برای من قلمش و حس زیبایی به هنرش دارم 🌸حتماااا👍

 

خوشحالم علایقمون شبیه همه بعدا یه پست هم درباره کامیک و مانهوا و غیره می نویسم که به شدت علاقه دارم بهشون😂❤️‍🔥و واقعا قند تو دلم آب می کنن 

 

راست میگی اینم هست ! ولی خوب من  سعی کردم کلاسی ثبت نام کنم برای همین سبک و کار ولی هزینه ها و کلاس هاش خیلی سخت پرداخت میشه و خوب باید بگم از مدرسه اینورس  هست که سایتی کلاس ها برگزار میشه و هزینه پرداخت باید کرد منتها هم من مشکل رمز دوم کارت داشتم و هم ایمیل سر همین نرسیدم به اون و می خوام با برنامه ای به اسم drawing anime  خودم شروع کنم ☺️

اره خب ... وقتی هوا گرمه سرما میخوره.

منم از هر هنرمندی خوشم میاد طرف یا افسردست و بخاطر مشکلات روحی کم پیداست یا کلا ماهی یک بار پست میزاره. دلم براشون تنگ میشه...

عاوو گرفتم، موفق باشی!!

وای قلبم وای:"))) اینا همه توصیف خودته که انقدر قشنگی میبینی تو بقیه‌‌ی آدما، میدونستی که؟♡
دقیییقا! وای خیلی‌وقت بود که حس ظریف این اتفاق گوشه ذهنم مونده بود و میخواستم درباره‌ش با کسی حرف بزنم، خیلی خوشحالم که تو هم حسش کردی..:))

من شاید یه چیزایی رو رابجبش بدونم. مثلا اینکه همین خصوصیت بهم آسیب میزنه.
من فکر میکردم فقط خودم اینطوریم، خوشحال شدم که شماهم راجبش میدونید و صد البته خیلی خوشحال‌تر شدم که خودتون بهش اشاره کردید. احساس خاصی داشت.

خیلی خیلییی زیبا😭😍

 

ممنونمممم ویاناا.

زیباست- امیدوارم از تصمیمت هم رضایت داشته باشی

خودت زیبایی💙 ممنونم🍌
سه شنبه ۱ شهریور ۰۱ , ۱۰:۳۷ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

اصلا من کی باشم که بخوام برای این شاهکار هنری نظر بدم؟TT

+ گواش دوست صمیمی ابرنگه ؛ دقیییقققا

++ امیدوارم استعفا دادنت طبق میلت پیش بره * وقتی نمیدونی جی بگی*

شاهکار؟ نه بابا. مرسی ولی نه بابا... 💘
+ سولمیت همن اصلا!! تا ابد آبرنگ و گواش شیپ فوراور!!
++ اره همین الان پیاماش رو ارسال کردم ‌...
( عیبی نداره)

متاسفانه آره 🙁 کاشکی هنر مندامون اینطوری  خسته نشن و گوشه گیر نشن من واقعا دلم تنگ میشه و خیلی دوست دارم بیشتر از کار هاشون ببینم !✨️✨️

 

ممنون👍 بتونم از کار هام رونمایی می کنم تو پستام به خصوص کار های دیگه ام ~

میدونی علاوه بر سختی ها و فشارای روانی زندگی، هنرمندا قشری هستن که بسیار بیشتر از بقیه فشار شغلی روشون هست.


.
سه شنبه ۱ شهریور ۰۱ , ۱۵:۳۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

این نقاشی رو قبلا بدون رنگشو گذاشته بودید نه؟

به هر حال خیلی قشنگهTT

و همینطور اون امضای پایینش هم:دی

آفرین که یادت بود💙👍👍👍بله بله!
خیلی ممنونم آیسای خوشگل

آره 🙁 متاسفانه به جز رشته تجربی و تاپ ها به شغل و حرفه های دیگه کم لطفی می کنن و بی ارزشش کردن درحالی که تو کشور های دیگه این روند نیست و عدالت نسبی ای وجود داره باز ...

اگه بخوایم از ناعدالتی دنیا و خصوصا ایران حرف بزنیم که یه طومار میشه ...

درباره ی نقاشی نظر بدم؟ مگه میتونم؟
وای ویلی ..ظرافتش..طراوتش..انگار جدا نفس میکشه!!
خلاصه که..این زیباییهارو بیشتر به چشمامون هدیه بده باشه؟ ^__-

 

اگه بدی که باعث افتخاره، به هرحال شما زیبایی شناس خوبی هستید.
نفس میکشه؟ دقیقا اون روز داشتم به یکی میگفتم خیلی خشک و بی احساسه :"""" خوب شد یکی نفس کشیدنش رو دید.
تمام تلاشمو میکنم که نقاشی بکشم، اگه زندگیم بزاره و ارومتر پیش بره‌

اینکه بهم بگن زیبایی شناس..یکی از بهترین تعریفاییه که میشه ازم کرد^^

میشه حجم اکلیل پاشیتونو با ظرفیت قلب بنده هماهنگ کنید فقط؟

یجورایی فکر کنم درکت میکنم که چرا بهشون همچین احساسی داری. وقتی از بیرون به کار هنرمند نگاه میکنیم فقط زیباییهاش به چشممون میاد،ولی خود هنرمند همه ی سختی هایی که پشت اون اثر هست رو میبینه وچیزی که انتظارشو داره اینه که اونهمه سختی،باید یه اثر قوی تر می ساختن!!

حس خودم که همینه نمیدونم.

ولی سعی کن از بیرون نگاهش کنی. مطمئن باش که قطعا زیباست وبعدا زیبا تر هم میشه.

الان دارم حرفای کلیشه ای میزنم😂ولی یه جورایی درستن واقعا..

+

خودم که الان یکم حالم بده. بالاخره یه استاد با صداقت تمام فرمودند نوشته هام چقدر بدن!!! 

این حقیقته ولی کاش یکی بهم میگفت چطوری باید انقدر مزخرف ننویسم!

نه متاسفانه، میتونی بری خودتو بیمه کنی که با اکلیلام فلجت نکنم.
+
اره و این حس رو کسایی که مینویسن هم همیشه دارن ... به هرحال ادمیزاد هیچوقت کاملا راضی نیست. اما من فکر میکنم که خیلی بهتر هم میتونم انجامش بدم اما چون فعلا استادی ندارم باید اروم پیش برم و خودم رو زده نکنم.
نه بابا کلیشه‌ چیه، بنظرم درست بودن!
+
خب ببین منم این حسو داشتم ولی در رابطه به نقاشیام. میدونی ادمایی که توی وبلاگن همیشه از ادم تعریف میکنن، خانواده هم که یا چیزی از کار سرش نمیشه یا محتاط عمل میکنه. درسته میدونم که شنیدن نظرات استادها که معمولا خیلی سریع هستن ممکنه آسیب پذیر باشه اما بنظرم یک بار شنیدن نکات منفی از یک نفر بهتر از شنیدنش تا آخر عمر از چندین نفره. صد البته که بنظرم کارش ممکنه اشتباه بوده باشه. اگه یک نفر بیاد بگه کارت افتضاحه و برای بهتر شدنش راه حل نده پس بره گمشه!! یعنی تو هنوز نمیدونی باید چطور بنویسی؟ خب این برای تو عادیه چون تو داری قدمهای اروم و اولیت رو برمی‌داری. اون استاد بهت راه حل داد؟ اگه اره سفت بچسب بهشون و اگه نه فراموشش کن و برو سراغ یه منتقد دیگه بگرد.
انتقاد باید همیشخ با راه حل منطقی همراه باشه بنظرم.

فقط میتونم بگم خیلی خیلی قشنگه خیلی زیاد 

ادم با نگاه کردن بهش تمام اون پیچ و تاب قلمو و پخش شدن ابرنگ روی کاغذ توی ذهنش میاد و حسشون میکنه 

ولی امیدوارم بعد ها جامعه جوری بشه که ارزش واقعی هنر و هنر مند رو بدونن و برای هنرشون نتونن هیچ قیمتی بزارن و درک کنن هر ادم واقعا هنرمند، یه معجزه اس :)))

خیلی ممنون بخاطر توصیفت✨🌸
جامعه هیچوقت نمیتونه از بعضی. جهات تغییر اساسی بکنه، نه تا وقتی که آدما از نظرشون برنمیگردن.
يكشنبه ۲۰ شهریور ۰۱ , ۰۰:۳۴ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

حناباتلر...تاحالا بهت گفته بودم چقدر نقاشیات به آدم اعتماد به نفس میده؟...

جوری که دیدگاهت رو تحسین میکنم...

چون دقیقا میای دست میذاری رو نقاطی که جامعه و مردم اونو یه نقص یا به عبارتی استیگما میدونن...و تو با نقاشیات میای با بولد کردنشون به همشون پوزخند میزنی و میدل فینگر نشون میدی!...داد میزنی که من اینم و از این بودنم نمیترسم و برام مهم نیس چه فکری میکنین!...

نقاشیات فیلتر اسنپ چتی نداره...امیدوارم بفهمی منظورمو...

و همینش زیباش میکنه`)

مرسی که حقایق رو انقدر زیبا میکشی..تو دنیایی که همه عاشق دروغن❤

شاید گفته باشی ولی من یادم رفته⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩✨♥️
توصیفی که در رابطه با من کردی خیلی قشنگه، شنیدنش توی تایم انتراک درسیم خیلی انرژی بخش بود. اما میدونی؟ من همزمان با فاک نشون دادنم میترسم. همزمان که نظر خودمو پیش میبرم دلم میخواد یکی بیاد پشت سرم و حواسش باشه تا در اثر تعصبات بقیه له نشم. منظورم اینه که اونقدرام تک پر نیستم، فقط اینطور بنظر میاد.
..... هعی ... من همیشه‌ از اسنپ چت متنفر بودم. فیلتراش خیلی مصنوعی و چرتن ://
اوه بیبی، دیگه زیادی داری ور میری با احساساتم.
يكشنبه ۲۰ شهریور ۰۱ , ۱۱:۰۱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

مهم اینه که بالاخره گفتم*-*

خوشحالم که اینطوری بوده...هرچند من جز حقیقت چیزی نگفتم پس این قشنگیش از وجود خودته">

این خیلی طبیعیه حنا...به نظر من ترسیدن هیچ اشکالی نداره تاوقتی که قبولش داشته باشی و با وجودش ادامه بدی...کاری که تو میکنی!

بعضیا از ترسیدن میترسن...که این خیلی خطرناکه!

دلت چیز قشنگی میخواد...امیدوارم اون بغل محکمی رو پیدا کنی که تنها له شدگیی که حس میکنی بین بازوهاش باشه")

 

ولی قبول کن عکس اپش خیلی گوگولی و کیوتهTT

رنگای منم احساساتن...با قلموی کلمات که روی بوم قلب آدما میکشم...سو ور رفتن با احساسات شما باعث افتخاره*-*

*تعظیم خانومانه با چاشنی چشمک هیز

I see .
ببین بنظرم برداشتت یکم زیادی عاطفی شد البته منم یکم احساسی تعریفش کردم. ببین حمایت از دیدگاه و سبک فقط اینطوری نیست که بحث کشیده بشه به قضیه بغل و بازو و اینا 😂 ( البته اینم خیلی تاثیرگذاره) ولی مثلا توی موضوع ساده‌ای مثل تحلیلای نقاشیم، واقعا اون واکنشی که فکر میکنم رو نمیگیرم، اون عکس العملی که میخوام و اون برگشتی که بعد از تمام وقتی که براش میزارم ... خیلی ناقص و ناکافیه. البته من دارم مثال میزنم اما محتواهای هنری من حتی پیوند هم نمیشن که با خودم بگم عه یعنی واقعا مهم بوده؟ پس ارزشش رو داره که بازم براش بجنگم( یعنی منظورم دقیقا این نیست ولی تو خودت بفهم دیگه😂) 
و این یکم از ترس فراتر میره، بیشتر ترس از دیده نشدن و محو شدگیه.

نخیرم نیست‌. یه روح اسکله.روح فقط روح وب خودم، کیوت و زیبا.
( تعظیم دامنی با پس گردنی متقابل)
سه شنبه ۲۲ شهریور ۰۱ , ۱۰:۳۱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

حالا متوجه شدن دقیق حرفتو...

متاسفانه واقعن همینه...یه متن احساسی که مود باشه به سرعت پیوند میشه....

ولی....")

هرچند هیچوقت قضیه پیوند کردنو نفهمیدم و برا همینم همچین بخشی ندارم...

چون نمیتونم انتخاب کنم...

مثلا یه متنی که همه زیر نوشتن پیوند پیوند...اصلا برا من جالب نبوده...یا برعکس...بنظر من جالب بوده و بقیه اهمیت ندادن=-=...

مثلن من اگه بودم صد در صد این پستتو پیوند میکردم چون ارتباطی که با نقاشیت برقرار کردم ماورائیه اصلنTT

 

اوووووووووووف من با این روح خاطره هااا دارم">XDDD

حالا مطمئنی کیوته؟!...بیشتر هات میزنن جناب")

وای چقدر درک کردم اون پارت متنتو!!! خیلی وقتا حس میکنم این پیوند کردنا صرفا برای پیروی کردن از بقیه انجام میشه:/
گلا هم دوتا پیوند دارم که دوتاشم بخاطر ارزشی که برای قلبم داشت پیوند کردم‌. اصلا کاری با اینکه یه متن چطوریه و یه نویسنده چیکار میکنه ندارم چون میدونی بنظرم یکم در حق بقیه اجحاف میشه‌.

همم....


نه این خودش نیست دخترشه‌. تو که نبودی حامله شد زایید‌. الان این بچست بیچاره. یکم بزرگ میزنه ...
پدوفیلییی؟؟؟؟
.
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۰۱ , ۱۲:۳۱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

تو اجحاف در حق بقیه به شددددددددت حقققققق!!!!!!!!

خوشحالم که میبینم یکی باهام هم عقیدس~

 

شتتتتتت از کی حامله شد؟!...ی..یعنی بهم خیانت کرد؟!

فاک..این زندگی دیگه ارزش اینم نداره که مخ یه روح رو بزنی=-=😂💔

ناااح از پدوفیلی متنفرم

منم فکر میکردم فقط خودم اینطوری فکر میکنم ⁦=_=⁩


والا من خبر ندارم. اوپن مایند با قضیه رفتار کردم اصلا به من چه؟
مگه نمیخواستی مخ منو بزنی؟ ⁦(+_+)⁩
می تو

جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ , ۱۰:۴۹ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

الان اوپین مایند برخورد کردنت اصلا به من کمک نمیکنه =-=

شما در اولویتین لیدی *-*

.فعلا که باید خودت توی اولویت باشی پون پون
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan