狂った少女のラブソング

13) انفجار ریشه‌ها

"انفجار ریشه‌ها"

( اتمام نقاشی نیمه‌تمام یک سال پیش )

ادما از عشق و درد و اضطراب حرف میزنن، اونا برای خودشون یه مکان امن پیدا میکنن و توی گلدونهای اونجا پروانه میکارن. اما من هیچکدوم از اینهارو نمیشناسم. من فقط رنگ میبینم و رنگ میکشم و رنگ حس میکنم. دچار آن رگ پنهان رنگ‌ها بودن مگه همین نیست؟ 

 

سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۱۹:۳۸ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

این انقدری قشنگ بود ک اولین کاری ک کردم این بود ک ب بابام نشونش بدم و اونم باهام تحسینش کرد.......

استعدادت بی نظیره...

هه‌هه ... ممنون.

.
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۲۱:۳۹ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چشم هام نوازش شد...خدا...

ممنون!

میتونم ساعت ها به چشماش خیره شم...یه آرامش خاصی پشتشه انگار... واسه من گمونم محبوب ترین نقاشیته تا الان

غلط کردی. تو یکی باید همشون رو دوست داشته باشی. یه فرمول مخفی داره، دوست داشتن تمام نقاشی های من = زده شدن مخم.

ضمیمه) اره ... چشماشو آروم کشیدم :""

خودت چه رنگی هستی؟

من همیشه یه طیف از آبیم.
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۲۲:۰۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

میخوام پیوندش کنم

به حدی نقاشیات زیباست آلیس که...واقعا نمیدونم چی بگم

از زیباترین نوع های نقاشی برای من، این ترکیب رنگ های آشفته س. طرحی تو روی سر دختر کشیدی...

دچار رگ رنگ ها بودن...

عه وا، ممنون..
اره ابن اشفتگی‌ها گاهی خودشون یه مفهوم کامل رو میرسونن، هرچند من چیزی راجبش نمیگم چون اونوقت خیلی ساده بنظر میاد. راستی این بچه پسره ...
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۲۲:۱۰ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

به بابامم نشون دادم. گفت خیلی قشنگه

ممنون بابای آلا⁦(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧⁩
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۲۲:۲۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

واو...چ جالب. همین که رازهای آثارتو نگه می داری و میذاری کشف بشن، خیلی زیباست.

عاو...فک کردم دختره

اون آشفتگیه ب نظر درگیری های ذهنی پسره میاد. که احساس می کنم این رنگ زرده درگیری مهم تریه که از چشمش هم چکیده...

فکر کنم بیشتر کسایی که نقاشی میکشن همینکارو میکنن ... اما من فقط یه روزهای خاصی و توی یه زمانایی خاصی میتونم راجبشون حرف بزنم ...
جنسیت خیلی مهم نیست، بزار بی‌جنسیت باشه.
هوم، هرجور عشقت میکشه فکر کن.
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۲۳:۵۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

هوم...

اینکه یه نقاشی بی جنسیت باشه به نظرم حتی چندین برابر زیباترش میکنه

در واقع نمیشه نقش جنسیت رو نادیده گرفت. ربطی به پررنگ کردن جنس نداره، مربوط به یه نماد و روحه.

خیلی خیلی خیلی زیاد زیباست :`)

چقدر ترکیب این رنگا قشنگه :`)))

ممنونم مونی چشمات قشنگ میبینه!
رنگا ... آره، رنگا همیشه قشنگن :)

مبارکه. هنرمند ها همیشه زیبایی هاشون رو اینجوری تموم میکنند. خیلی قشنگه.

و توصیف ش هم زیباست.

ممنونم زی زی نظر لطفته💙

این خیلی خیلی خیلییی قشنگه″)

طوری که رنگ ها دست به دست هم دادن و یک شاهکار درست کردن:″)))))

خیلی خیلی خیلییی ممنون چشمات قشنگه!
آبرنگ، ماهیتش همینه :")
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan