狂った少女のラブソング

8)𝒉𝒊𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒂 𝒅𝒆 𝒂𝒎𝒐𝒓

به من گفتن راجب عشق بنویس. " ویلی ونکا تاحالا عاشق شدی؟ " و من سکوت کردم ... فکر کردم و فهمیدم یکسال از آخرین باری که به این سوال جواب دادم گذشته و حالا دیگه هیچ جواب مشخصی برای اون ندارم.

برای من عشق معنا و مفهوم جدیدی پیدا کرده و این تغییر دقیقا در زمانی اتفاق افتاده که من همه چیزم رو در برابر محتاج به عشق بودن از دست دادم. ۳ بار در زندگیم اتفاق افتاد، راجب بار اول و آخر حرفی نمیزنم. اما بار دوم من رو نابود کرد، احتمالا اون هم همین حس رو داره. هردوی ما به اصطلاح در دوره‌ی young and stupid به سر میبردیم و در عین حال فکر میکردیم که به نهایت عشق رسیدیم. غافل از موضوع که برای اینکه دو نفر با همدیگه خوب باشن اول باید هرکدوم برای خودشون خوب باشن. وقتی تو متوجه‌ تنهایی عمیق درونت نیستی، از بقیه به عنوان یه سپر برای خودت استفاده میکنی و آسیب زدن به اونهارو یه اتفاق عادی میبینی. اما اگر خودت آسیب ببینی؟ تبدیل به بزرگترین قربانی عشق میشی!!

پس اگر بخوام به سوال تاحالا عاشق شدم جواب بدم، میگم فکر میکردم که شدم! اما گمانم اشتباه میکردم. اگر از من بپرسن خب حالا از روابطی که داشتی پشیمونی؟ میگم نه! چون تک تک اونها باعث شدن من بخش هایی از وجود آسیب پذیرم رو کشف کنم و هرچند که خیلی طول کشید اما حالا دارم درمانشون میکنم و پشیمون هم نیستم. هرچند گاهی با خودم میگم کاش توی یه زمان دیگه از زندگیم باهم ملاقات میکردیم و این بار بجای پرسیدن سوالِ :( یعنی این عشقه؟ ) بگیم:( این قطعا عشقه! )

برای من، عشق یعنی چی؟ عشق حالتی از بودنه که در اون فکر مفقود میشه ولی در عین حال هر تعریفی از عشق به وسیله‌ی فکره. پس این نمیتونه عشق باشه! بنظرم ما باید خود فکر رو بشناسیم نه اینکه تلاش کنیم از طریق فکر کردن عشق رو بدست بیاریم. نفی فکر موجب به وجود اومدن عشق نمیشه، رهایی از فکر و رسیدن به عمیق ترین معنای عشق زمانی امکان پذیره که ماهیت و معنای اون کاملا برامون آشنا و شناخته شده باشه و تنها راهش هم رسیدن به خودشناسی حقیقیه نه خودنمایی های بیهوده. 

خود من یه مدتی به شدت معتاد عشق شده بودم، احساس پوچی و کمبودش رو به شدت در درون خودم میدیدم و فکر میکردم خب اگه دوباره برم توی یه رابطه حتما این بار دیگه فرق داره! حتما احساس بهتری پیدا میکنم! ولی خب حالا به هر دلایلی من با هیچ جمعی در ارتباط نبودم و به سختی ادمهارو میشناختم چه برسه به اینکه عاشقشون بشم یا برعکس! اولش خیلی سخت بود، خودم رو میکوبیدم و یه جورایی متهم دادگاه زندگیم شده بودم. البته که به خودم حق میدم، تنهایی منفی آدم رو بیچاره میکنه. ولی حالا یه جورایی از خیرش گذشتم. الان با دوتا باور روزهای تنهاییمو میگذرونم.

برای دوست داشتن باید خودم رو بشناسم. اگه میخوام دیگران رو دوست داشته باشم و به عشق برسم اول باید خودم رو پیدا کنم و به شناخت درونی برسم چون کسی که حتی نمیتونه عاشق خودش باشه چطور میخواد عاشق بقیه باشه؟ ما حقیقتا نه به دیگران بلکه به خودمون در دیگران عشق میورزیم ( آلن بدیو ) پس اگر من نتونم تمام خودم رو بدست بیارم، شخص عزیز زندگیمو تبدیل به یه عروسک خیمه شب بازی میکنم و هم به خودم و هم به اون آسیب میزنم‌‌. یه جورایی من با صبر کردن و به رشد رسیدن دارم به عشق آیندم نشون میدم که چقدر برام مهمه.

من فکر میکنم آدم باید دنبال شناخت عشق در زندگی خودش باشه نه به دنبال عشق دیگران، اگر بتونی زندگی و عشق رو در کنار هم پیدا کنی دنیا خودش اون شخص عزیز رو که خواهانش هستی سر راهت قرار میده.

و ... همین! من دیگه دست از افسوس خوردن برای شکست های گذشته و حسود بودن بخاطر روابط دیگران برداشتم. اگر روزی دوباره شخصی عاشقم شد و من هم عاشقش شدم ... چه عالی! سعی میکنم بالغانه‌تر رفتار کنم و شجاعت بیشتری از خودم نشون بدم. و اگر هم تا مدت طولانی همینقدر تنها موندم هم سعی میکنم باهاش کنار بیام. هرچند امیدوارم اینطور نشه و یه روزی همه‌ی ما نتیجه‌ی تلاش های خودمون رو ببینیم.

null

ضمیمه۱) تاره علاوه بر تمام اینکارها، من یه پلی لیست مخصوص طی این مدت درست کردم از آهنگ های ناشناخته‌ای که بهم حس فوق العاده آشنایی میدن. اونهارو تاحالا برای هیچکس نفرستادم ... نگهشون داشتم تا با عروس دریایی عزیزم بهشون گوش کنم⁦⁦(TT)⁩

* عروس دریایی یه نیک نیم کلی برای همون شخص عزیزه!

ضمیمه۲) نظر شما راجب عشق چیه؟

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۲:۳۳ ویلی ونکای تیفانی

تست

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۲:۳۳ ویلی ونکای تیفانی

اها! بالاخره کامنتا درست شدن!

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۲:۵۰ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

ااهاههههه

بالاخره درست شدن نه؟ از صبح علافم.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۲:۵۱ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

کامنت اولو می خواستم ب نام خودم بزنممممممممکککککککک

دیر اومدی خیلی دیره
دل پیش تو اسیره
..
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۲:۵۹ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

ده بار کامنت دادم، بیان ریده بود

خهلعخلعخبعخلخعبغخبغهبفعسد -____-

کسی که بخواهد کامنت دهد از پس هر سختی‌ای برمیاید. نیتت خالص نبوده.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۰۴ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

پستتو خ دوس داشتم...جدنی خیلی دوسش داشتم"))))

 

بجای پرسیدن سوالِ :( یعنی این عشقه؟ ) بگیم:( این قطعا عشقه! )

از قند وب ماست که در حاشیه‌ی قم هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش( در صورت کپی کردن با اعمال خبیثانه پسران حاج‌حسین سوهان در ماتحتتان میکنند)#میخواهم وحشی بمانم ویلم کون

بهت قول میدم اگ اینم بپرسی بازم نتیجه عوض نمیشه..

این چ سمیههههههههه؟XDDDDDDDDDDDDDD

گاد...کل حس عاشقانه شاعرانم پریدXDD

ولم کنین عیح...

 

و درمورد نظر من در رابطه با عشق.........

ی داستان نوشتم کلن بخاطر همین خواستی میتونی بخونیش...اولین پست پین شده وبم

و الان مهمترین شعارم اینه ک تا وقتی که خودت تو آتیشی...کسیو نکش تو آتیشت~

آره منم خیلی دوستشون دارم، احساس متقابلی داریم :)) مثلث عشقی؟
+
و من بهت قول میدم اشتباه میکنی چون برای من این اتفاق نمیوفته
سم چیه؟؟ این بنر تبلیغاتی حاج حسینه!!! نبینم مسخرش کنی!!!!
+
عاو ... عجب
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

نخیرم نیت من همیشه خیر و خالصه. میتونی از پورنیا بپرسی

اهمیت نمیدهم.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۵ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

ولی بهت قول میدم ک من بتونم زودتر از تو مخشو بزنم!

 

امیدوارم ک نیوفته و نتیجه تو عوض شه">

گاااااد من آلا نوش کنم اگ مسخرش کنمXDDD

هانی پست رو خودم نوشتم.
+

.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۵ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

پورنیا.....و درد آلا.........

بچه ها اگه ناراحت نمیشید، اینجا باید راجب پست کامنت بزارید سووو بحث شیپ کردن رو یه جای دیگه ادامه بدید با تشکر.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۷ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

خودتم نوشته باشی من اهمیت نمیدم~

اوک
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۷ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

میدونی...هیچوقت این جمله که قبل عاشق شدن، باید خودت رو دوست داشته باشی رو درک نکردم. چون خودم تو یکی از تجربه های دوست داشتن زیادم (شاید عشق نبوده) این طرف مقابلم بود که با یادآوری و نشون دادن ارزش هام ب خودم. باعث شد من عاشق خودم هم بشم. از اون نوع هایی که "عشق یعنی طرف مقابلت باعث بشه علاوه بر عشق خودش، عاشق خودت هم بشی"

و خب من اون شخص رو ب مزخرف ترین شکل ممکن از دست دادم

خودت رو دوست داشتن با پیدا کردن ارزش های درونی و عشق درونی فرق داره بنظرم. یه جور پیدا کردن معناست برای وقتی که اشخاص رو در کنارمون داریم یا از دستشون میدیم. این چیزیه که بقیه آدما هرچقدر هم تلاش کنن نمیتونن با این کیفیت بهمون بدنش بنظرم.
خیلی متاسفم که از دستش دادی، امیدوارم در آینده اتفاقای بهتری برات بیوفته.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

ناراحت شدم

کامنت غیرمربوط ب پست

خب؟
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۹ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

کامنت غیر مربوط ب پست

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۰ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

کامنت غیر مربوط ب پست.

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۱ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

نمیدونم درسته یا نه اما با آلا هم عقیده ام..

نه دیگه درست و غلط نداریم هرکس نظری داره. منم گفتم توی پست که از نظر من اینه، عشق یه چیز متفاوت در زمان و مکان و فرده و هرکس به طور متفاوتی از بقیه درکش میکنه♥️
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۲ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

این تعریفت میشه ارزش اطرافیانت رو دونستن و قدردان بودن، تقریبا
اگه اینطوره که اره، موافقم

نه دقیقا این نبود منظورم ، منظورم دقیقا همون متنیه که نوشتم. اینکه ارزش درونی بحث منه‌
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۳ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

از طرفی هم موافقم با نظر تو

اینکه اول اون عشق ورزیدن ب خودت رو باید یاد بگیری..

ببین منظور از عشق درونی چندین عامله، نه اینکه من بگم وایییی من چقدر خودمو دوست دارم خدایا حالا از آسمون برام یه دوست دختر بفرست😂
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۴ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

چقدر حق..دقیقا همینطوره:")

+

حالت چطورههه؟

میو، خوشم میاد میشینی فکر میکنی راجب کامنتای بقیه
+
من خیلی خوب نیستم حقیقتش یکم حالم بد شده بود اما سعی میکنم بهتر بشم چیزی برای نگرانی نیست
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

ولی باز ب نظرم با خودت رو دوست داشتن فرق داره

تعریف خودت رو دوست داشتن ب نظر من میشه ارزش خودت رو دونستن، برای خودت اهمیت قائل بودن

و شناخت حقیقی خود که باید قبل از عشق داشت، هیچ شکی بهش وارد نیست

بله بله، این هم درسته👍 مثلا اگه به خودمون شناخت داشته باشیم اونوقت میزاریم عشقمون برای بقیه آهنگ بخونه‌
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۵ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

کامنت غیر مربوط ب پست.

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۶ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

آی نووو😂😂پروسه خیلی طولانی و عمیقیه نمیشه واقعا یه شبه بهش رسید و یه شبه هم ب اون "عشق" رسید.

تازه ممکنه من همین فردا با یه ادمی آشنا بشم یا یه اتفاقی برام بیوفته و تمام حرفام راجب عشق تغییر کنه‌
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

و خب پست واقعا عمیق بود. اینکه اینطور منطقی با واقعیتا روبرو شدی و داری سعی می کنی برای عروس دریایی ت، رشد کنی تا در نهایت براش بهترین خودت باشی، تحسین برانگیزه

اینکه خیلیا می شینن سرجاشون و میگن طرف باید با هر گوهی من هستم، کنار بیاد، خیلی رو اعصاب مه. هر کس اشتباهاتی داره قبول، ولی نباید سرجاش بشینه و بگه اون باید منو تحمل کنه. وقتی میتونی تغییر تو خودت ایجاد کنی، این عقیده غلطه

 

+ و مجددا بی پروا بودنت رو تحسین می کنم

باز آلا داره منو تحسین میکنه، خوبه خوشم اومد.
اره بابا یعنی چی من همینم که هستم؟ هلاکویی یه بار گفته بود کسی که اینو میگه احمق ترین فرد جهانه البته با هلاکویی کار ندارم، حرفش حرف حسابه‌.

+ منم متقابلاً شمارو تحسین میکنم تا بی حساب بشیم
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۸ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

چون برام جالبن،اینکه اونا چطوری فکر میکنن

+

الان بهتری یا هنوز همونطوره؟

از ته دلم امیدوارم زودتر بهتر شی

کاری از دست من ک بر نمیاد..درسته؟

یادمه اون اولا هم همینطور بودی. پس این یه خصلت اصیله بیا این رو برات نگه داریم:))
+
الان بهترم چیزی نیست. شبا یهویی اینطوری میشم بعد یه ساعت خوب میشم بابا نترس 
.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۲۹ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

توی عکس پست متوجه یک نکته ای شدم وای پارم..xD

یهویی دیدمش خداxD

عه حواسم نبود یه نوک سینه اون گوشه افتادع
برش دار برای خودت جایزته
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۳۰ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

با پا می آیم در حلقومت

اصن پس فردا که عشق تو مجبور کردم برام آهنگ بخونه میفهمی بچه کونکوری

 

+ کامنت غیرمربوط ب پست

ترجیحا یه عشق بد صدای عنتر پیدا میکنم که گوشات رو نوازش بده
یه جوری میگی بچه کونکوری انگار خودت همین دیروز مدرک دکترا گرفتی عمو

چه خبره اینجا؟🥲

 

کامنت مربوط به پست:

به شدت با حرفات موافقم و واقعا به نظرم ادمی که خودش رو دوست نداره و یا اعتماد به نفس کافی رو نداره اصلا برای پارتنر بودن جذاب نیست و نمیتونه رابطه ی خوبی داشته باشه

مگه بخواد ازش سواستفاده بشه

چیز دیگه اینکه خیلی وقتا ما ادما از دو طرف پشت بوم میوفتیم

یا به هر چیز مزخرفی برچسب عشق میزنیم دقیقا عسن ادم های خردسال

یا به ادمی که لایقشه حس بلاتکلیفی میدیم و قبولش نمیکنیم

اوو سلامم خانوم مسافر عظیمیه😂
+
وای زهرا چقدر حق و جدی حرف زدی. با همش موافقم و حرفی ندارم. تو اینهمه باهوش بودی رو نمیکردی؟
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۳۰ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

دقیقااا..ب طرز عجیبی آدمای مختلف میتونن نظر مارو راجب خیلی چیز ها عوض کنن

مثلا تو و میتسوری! باورتون میشه شما دوتا روی من تاثیر گذاشتید؟

شاید باورت نشه حتی سالها هم بگذره هموز خیلی چیز ها مونده که برات رو نکردم😀😂

نه اخه واقعا ادم حرصش میگیره

از اون همه اتلاف انرژی وقت عمر

پای چیزهای هیچ و پوچ...

نمیگم زندگی یعنی اینکه فلسفه ی زندگی کانت بگیری دستت طبق اون بری

ولی واقعا گاهی وقتا فرای هر حسی باید یکم مغرور بود و به این فکر کرر اصلا اخرش که چی؟ ارزششو داره؟

مثل نود؟
اره ولی زهرا زندگی همون میز قماره، گاهیم باید چشماتو ببندی و بخاطر یه سری لذت ریسک کنی نظرت چیه؟
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۳۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@پیشور کپو

ببینید کی داره همچین حرفای سنگینی راجب عشق میزنه. یک خائن!

 

و گاد چقد اون پلی لیسته جذابه *-* خوش ب حال عروس دریایی ت

منم از این چیزا خیلی دارم که برای معشوق خودم کنار گذاشته باشم :"

کیه این بدبخت ؟
+
آرهه اونقدر دوسش دارم که خودمم بهش گوش نمیدم میترسم دست خورده بشه.
مواظب باش این چیزامون کپک نزنه چون معلوم نیست کی قراره بیان بگیرن مارو
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۳۸ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

خصلت اصیل..چقدر خوشم اومد از این واژه:))پس اینو یه گوشه نگهش میداریم👍🏻

+

باز خوبه زود بهتر میشی">

برای من ب شخصه عصر ها عذاب آورن.یه کلافگی خیلی بدی توشون دارم اصن متنفرم ازشونننن!T--T

.موچ بهت. دو روز دیگه اینجا بشی خصلتای دیگتم پیدا میکنم
+
اره قرص میخورم و دراز میکشم و سعی میکنم به هیچی فکر نکنم یا بنویسم.
وای ... عصری که فرداش باید بری سرکار ... عر ...
درکت میکنم شدید.

@آلا خانم

گرچه من هرچی دارم فقط برای تو کنار گذاشتم😔😂

الا دروغ میگه
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۰ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

ینی میگی توعم ندیده بودیش؟؟؟

پس چشمان تیزبینی دارم..

ترجیح میدم ب تو هدیه‌اش کنم،مال توD:

باور کن دیدم که پستش کردم
میخواستم ببینم کی میبینه که فهمیدم عقاب چشم هیز۲ کیه😂
من خودم به اندازه‌ی کافی دارم تازه قصد دارم نصفشو آب کنم بره😂
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۰ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

یکی از کامنتای بالامو جا انداختی آلیس

اومدم اومدم
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۱ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

جدی میگی الان؟وای خدای بزرگ...

سایمسحسحسجنسحسجستطانستسستس!!

چ تاثیری مثلا؟ㅠㅠ

چرا ذوق کردم...

نه دیگه نپرس چی اگه بگم که نمیشه ...
ولی ذوق کن چون حقیقته
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

نتیجه گیری کلی ای که از حرفای تو و زهرا دارم...

اینه که آدم انقد باید ب اطمینان و خودشناسی رسیده باشه که کاملا برای انتخاب شریک زندگی ابدی ش، درست انتخاب کنه

اینکه تو روابطی که یه طرف اطمینان، اعتماد ب نفس و خودشناسی کافی نداره، رابطه دوام خوب بیاره و پایدار بشه، یا توی فیلماست، یا موارد استثنا

 

پیشور کپو لقبیه که برای زهرا دارم

این شد یه حرف حسابی، آفرین دخترم تو نتیجه گیر خوبی میشی
+
عجب ... چه سخته تلفظش

کاملا موافقم

من طرفدار پر و پا قرص ریسکم

بحث میز قمار رو اینجا پست بذار بچه ها ذهن هاشون باز شه😌

یکشنبه که راجبش مفصل بحث کردیم پستش میکنم مرسی یاداوری کردی
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۵ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

مشخصه که دروغ میگه. من این خائنو نشناسم باید برم لای جرز دیوار

اره بابا ولش کن این موزمار موزی بیج زاده رو ...
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۶ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

راستی نمیدونم چرا حالا یهویی دلم خواست منم اسممو بهت بگم حتی با اینکه چیز خاصی نیست

اسم منم زهراست"-"\

یهو خواستم بدونی

البته خیلیا الان میدوننش و با اینجا گفتنم قراره بیشتر بدونن ولی عب نداره دیگه اونقدرام برام اهمیتی نداره اینجا بهم بگن زهرا یا چومیxD

کی گفته چیز خاصی نیست؟ همینکه داری بهم میگیش خیلی عالیه! زهرای قشنگ! اسمت با مامانم یکیه، اسم واقعی چای هم زهراست :)))

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@چومی

در همین لحظه، لقب برات یافتیدم *-*

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۵۰ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

یه سوالی می خواستک بپرسم، نمی پرسم. میذارم برا همون کوئزشنای وب خودم

.
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۵۰ ویلی ونکای تیفانی

آیا بازدید های وب شما هم صفر شده؟ 

جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۵۱ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

بله صفر شده

اگه حسی  که من الان دارم عشق باشه

گاهی یه باتلاقه

وگاهی یه آسمون زیبا و آبی

گاهی سیاهچال یه زندانه با صدای فریاد و شکنجه

و گاهی ساحل با صدای موج و جنگل با صدای حیووناس

چیز قشنگی نیست ولی دو دستی چسبیدمش چون نمیدونم چرا میخوامش!

و برای من ندونستن بسیار عذاب آوره!!

میدونی دختر

دلم میخواد هر لحظه ازش رها بشم اما مدام توش فرو میرم

خسته میشم اما ناامید نه

بیزار میشم اما بی تفاوت نه

اگر بعدها بیام بنویسم این عشق بود، میتونی به ااین خزعبلات استناد کنی

خب قرار نیست همه چیز بر اساس چیزهای عقلی باشه! شاید این خزعبلات یه عشق متفاوت رو به وجود بیارن و اگر هم نبود تو میتونی خودت رو جمع و جور کنی و بری سراغ تجربه های جدید.
یه جمله هست که میگه
سر عشق کسی ندانست، هرکس که دانست سرگردان شد!
پس برار توی این طوفان دست و پا بزنیم ببینیم چی پیش میاد!
ولی اینکه میگی قشنگ نیست ... چرا؟
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۵۳ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

چقدر این بحثای طولانی و جدی رو دوست دارم که ته شم آدم ب یه نتیجه گیری میرسه.

امروزم تو شبکه سه یه برنامه تی دیدم، دختر پسرای جوون با یه استاد رو می آوردن، راجب مسائل مختلف جدی یا هم بحث می کردن. خیلی جذاب بود. میخوام دنبالش کنم

حالا باز مال تو به نتیجه رسید، مال بقیه مونده. منم دوست دارم اینطور باشه، از چت کردن و چیزای فان خوشم میاد ولی دوست ندارم وقتی دارم جدی بحث میکنم و برای کارم وقت گزاشتم بهش بی توجهی بشه البته با شما کاری ندارم، وب خودتونه اصلا.
عجب! اسمش چی بود؟
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۵۵ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

کامنت غیر مربوط ب پست.

آلا تروخدا دیگه بگیر بخواب😂

آلا تا صبح

کامنت غ مربوط مربوط نیم مربوط زیاد مربوط🤏

شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۰۵ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

من که از خدامهه!*---* خیلی دلم میخواد از زبون تو بشنومشون

+

چیزایی ک اینجا مینویسی فکر میکنم خیلی‌هاشون برای چنین وقت هایی باشن..وقتی ک نیاز داری بنویسی و اینطوری میشی 

و این بنظرم قشنگه..یه طورایی انگار ما داریم کمکت میکنیم حتی شده غیر مستقیم،ما داریم چیزایی رو می‌خونیم ک تو نیازی داری از ذهنت روی یه مکان دیگه انتقالش بدی.ما با خوندن اینا و حتی نظر دادن راجبشون داریم ب تو کمک میکنیم

و چ کمک قشنگی..

 

خب درواقع من سر کار نمیرم و رسما بیکارم اما بازم دوسشون ندارم=-=

خودتم باید تلاش کنی باشه؟ مطمئنم از پسش برمیای!
+
آه چومی خیلی قشنگ راجبش حرف زدی، واقعا استعدادت توی گسترده کردن موضوعات و شاخ و برگ دادن بهشون محشره:))
+
کی دوسش داره؟ باور کن هیچکس 

چیزای قشنگ زیاد داره

دلم میخواست شخصا که عشق پر باشه از چیزای زیبا و رنگی

اما یه زندگی عادیه

و جنگیدنای پیوسته

شاید برای همین قشنگ بنظر نرسیده.

مثلا از زیباییش میتونم اشاره کنم به اینکه وقتی مامان اینا رفتن برای اینکه تنها نباشم اومد پیشم

موقع رفتن قفل زد رو در که بااسترس نخوابم

اما چیزی که توش متفاوته برام اینه که از سر اخلاقیات (اینکه چون گفتم میمونم) نموندم. نمیتونم برم :)

اصولا ازینام که تا میگن ک.ون خیار تلخه کات فور اور میکنم.

فعلا تو چیستیش موندم.

انشالله که خیره ( وی همییشه میفرماید)

چقدر درکش برام سخت شد یهویی ... اگه توی موقعیت تو بودم جدا نمیدونستم باید چیکار کنم. بنظرم یهویی خیلی شجاع اومدی با اینکه شاید خودت ندونی. اما اینکه راجب خودم و چیزایی که میخوای اطلاعات داری بنظرم خیلی خوبه.
امیدوارم خیر باشه و بتونی از پسش بربیای جیرانی. کاش میتونستم بیشتر درک کنم ابن موقعیت رو ... ناراحت شدم.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۱۲ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

اینجاست ک میگن لعنت ب چشمی ک بی موقع ببیند..ینی الان من چش هیز ۲ شدم؟تفففف😂😂باور کن خیلی یهویی نگاهم بهش خوردxD

خب..پس من اینو با خودم میبرم شاید ب درد خورد*سوت زنان دور میشود

خیلیم خوبه که، کلی مزایا داره.
آرهه حالا داری توجیه میکنی؟
+
😂😂تصورش کن ... عالیه 
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۱۳ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

چرا نشه؟TT

ولی بسیار خب..همینطوری ب ذوق کردن ادامه میدم">>>

خب بزار بگم
میتسوری بخاطر بخشنده بودنش، بخاطر اینکه هرچیم باشم بازم ویژگی های مثبتم رو خیلی بزرگ میبینه و با رفتار خوبش کاری میکنه روی رفتارای منفیم فکر کنم. بخاطر اینکه خیلی راحت میتونه به ماها پاکی و رنگ ببخشه.
تو هم بخاطر انرژی و ذوقت، بخاطر اینکه توی رفتارت با ادما کوتاهی نمیکنی و برای دست یابی به چیزایی که میخوای یه تلاش جالب داری. این اخلاقِ دیدن چیزهای خوب و قشنگ رو تو هم خیلی خیلی داری ...
و خب من با دیدن شماها خیلی چیزا یاد میگیرم.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۱۶ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

منظورم خود اسممه:" راستش دوسش دارم ها..بلاخره اسممه،معنیشم دوست دارم

اما گاهی میگم این اسم یکم تکراری نیست؟همه جا پر نیست؟کاش یه چیز خاص تر میبود و اینا"-"

واییی پس اسم دوتا از آدمای مهم زندگیت هم زهراست خدا">

خب منم همینو میگم. دارم میگم گفتن اسمت خیلی قشنگ و خوبه. منم اسمت رو دوست دارم چون هم تو برام مهمی هم اون ادما.
تو خودت باعث میشی اسمت خاص بمونه و هرکس و هرچیزی به نحو خودش خاصه. مثل اینکه بگیم این همه گل وجود داره پس گلای دیگه به چشم نمیان؟ نه واقعاً.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۱۷ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

@آلا

چه لقبیییی؟تیریخیدا بگو وگرنه شب خوابم نمی‌بره از کنجکاوییی

شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۲۳ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

تلاش میکنم..راستش از اون شب ک بهم گفتی اون چومی قبل نیستم خیلی دارم به خودم فکر میکنم همینطور بی اختیار

فکر میکنم که من چی ام و چی بودم،زیاد فکر میکنم ب خودم..و ازت ممنونم")

+

خب این مسئله قشنگ بود کلا ک من تونستم راجبش قشنگ حرف بزنم'))واقعا از نظرم قشنگ و جالب اومد یه لحظه شاد شدم ک دارم چنین کاری میکنم..

+

اونایی ک توش یه غلطی برای انجام دادن دارن+توش از بی‌حوصلگی کپک نمیزنن+توش از گرما نمیمیرن+توش میرن بیرون و کیف میکنن و در کل براشون جذاب میگذره ممکنه دوسش داشته باشن ولی ما نه،نخیررر-____-

کاری نکردم که عزیزم، فقط بنظرم تو خیلی خیلی خیلی فراتر از چیزی هستی که خودت فکر میکنی.
+
حس میکنم اون لحظه یهویی چشمات برق میزنه، میخوای نشونمون بدی که چقدر ذهنت قشنگه و اگه ازت استقبال بشه بیشتر از این هم میتونی قشنگشون کنی!
+

.

ناراحت نباش الان خوشحالم

پس منم خوشحالم ⁦(*_*)⁩\
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۲۹ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

عههه..؟مثلا چ مزایایی؟

میشه اسمش رو توجیح گذاشت😌😂

+

میدونی..روزی ک دیدمت فکرشم نمیکردم انقدر چیز باشی..خدایا وای😂

مثلا اینکه همکار من شدی؟
خب پس توجیهش نکن بجاش افتخار کن⁦:-D⁩
+
چیز؟ چیز ؟ منو دیدی؟ 
ارور ۴۰۴
واضحتر بگو لطفاً ⁦(TT)⁩
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۳۱ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

میگم اینکه من هی میرم و میام بخاطر اینه ک دارم تلاش میکنم کتابم رو تمومش کنم

بزار اینو تموم کنم بعدش میام با خیال راحت حرف بزنم*-*

فقط چند صفحه مونده

باشه منم امشب ناپرهیزی میکنم بیدار میمونم به شرط اینکه بگی چه کتابیه
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۳۶ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

یه سوال، من بی توجهی کردم ب پستت؟

 

برنامه بدون توقف

نه!

مرسی
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۳۷ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@چومی

کاپوچینو *-*

#چومی هیز چشم۲
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۴۶ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

کامنت خصوصی م برات اومد؟

الان اومدم بیان دوباره 
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۴۹ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

خب من اومدم و تموم شد

درود برو تو همکار
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۵۱ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

ولی تو ویلی برو بخواب چون فکر کنم فردا باید بری سر کار نه؟

اسم کتابه هم بادام بود و راستش من واقعااا ازش خوشم اومد

خیلی ساده بود

اما من دوسش داشتم

پر از احساس بود توش

عجیب و پر احساس بود

مهم نیست بابا 
عههههخ بادامممممممممممممممممممممم من میخوام بخرمشششش حتی عکسشم نگه داشتم تا هفته دیگه بخرمممممم 
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۵۶ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@چومی

جدی چومی؟ ارزش شو داره بخونم؟ خیلی شک داشتم بخونم

مغازه جادویی چی؟ اونم خوندی؟

شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۵۷ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

راستی آلیس

اول اینکه امیدوارم بهتر شی. اگه کاری از دستم برمیومد بهم بگو

دوم اگه دارم وقت تو می گیرم، برو. جواب خصوصی مو بعدا بده

نه چه وقتی میگیری من که به هرحال بیانم، رفته بودم جواب یکیو بدم تازه اومدم 
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۰:۵۸ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

میتسوری واقعااا شخصیت دوست داشتنی پشمکی صورتی اکلیلی و مهربونی داره*) باهات کاملااا موافقم..دختره‌ی پشمکی قشنگT-T

دارم با تک تک سلول های تو بدنم عر میزنم...ینمسمطنجسنسس"))))

یکی از چیزایی که اصلا دلم نمیخواد انجامش بدم کوتاهی کردن تو رفتارم با دیگرانه،دلم میخواد تا سر حد ممکن با همه عالی ترین رفتاری ک میتونم از خودم نشون بدم رو داشته باشم..و چقدر خوشحالم ک فکر میکنی توش موفقم')

وای خیلی امشب اکلیلی شدم فکر کنم خواب خوبی قراره داشته باشمㅠㅠ

جاش خالیه اگه اینجا بود حسابی عر میزد. احتمالا انتظار اینکه ازش همچین تعریفی رو کنم نداره.
اصلا امشب فردا محسوب میشه چون از ۰۰:۰۰ گذشته. پس حتما فردا روز قشنگیه برات.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۰۲ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

معلومه ک مهمه 

سرکار رفتن همینطوریشم کلی از آدم انرژی میگیره و اگه کم خوابی هم ک دیگه نور علی نوره پس برو بخواب

خیلییی کتاب خوبیه باور کنید خیلیییی

از موضوعی ک نویسنده بهش پرداخته خیلی خوشم اومد هرچی بیشتر بهش فکر میکنم میبینم بی اندازه خوشحالم ک خوندمش

@آلایی 

البته ک داره!

میدونی نقطه قوت این کتاب متفاوت بودنه

ینی تو ممکنه چیزای رو بشنوی ک تاحالا نشنیده بودی

چیزایی رو حس کنی ک‌ نکرده بودی

متفاوت بودن شخصیت اصلی با بقیه آدما این لطف رو داشت

باعث میشه کلی درگیر شی و راجب چیزای مختلف عمیق تر فکر کنی..

وای ولم کن نمیخوام⁦(TT)⁩ از بیان برم مستقیم میرم سراغ مانهواهام پس بازم دارم نمیخوابم پس نتیجه میگیریم که همینجا بمونم.
فردا از ساعت ۱۱ تا ۱۳ سرکارم، وقت دارم بخوابم.
+
پس خریدش قطعی شد. ویهی ⁦(*_*)⁩\
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۰۴ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@چومی

با این اوصاف، حتما میخونمش *-*

اره باید دست به جیب بشیم بریم کتاب فروشی 
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۰۶ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

الان درست دیدم؟منم مهمم ینییی؟خدایا امشب چ شب اکلیلی و پر از حس خوبیه")))فکرشو نمیکردم واقعا..

خب..باید بگم موافقم

واقعا واقعا این خود انسانه ک ب اسمش شخصیت میبخشه،ولی یه چیز جالبی وجود داره و اون اینه ک من فکر میکنم آدما واقعا شبیه اسمشونن 

من تاحالا هرچی زهرا دیدم تو دنیای واقعی رفتارش و حتی فیزیک بدنش شبیه خودم بوده یه طورایی انگار از یه دسته و گروهیم😂

صبر کن ببینم مگه قبلا با شلاق کبودتون میکردم که حالا دارم مهربون حرف میزنم اینقدر تعجب میکنید؟ دوباره جدی میشما😂
+
اتفاقا من یه زهرای عزیز دیگه دارم توی بیان و واقعیت که خیلی پرانرژیه مثل تو. میشناسیش، اون اولای وبت دوتایی برات کامنت میزاشتیم.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۰۹ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

امیدوارم همینطور باشه..حتی اگرم نباشه میسازمش،یچی می‌سازم که فراتر از چیزی که فکر میکنم و چیزی ک هستم باشه.

+

خب..راستش درستهTT😂یه وقتایی تو سرم پرررر میشه از کلمه و چیزایی که باید بگم!و اونا خیلی زیادن و خیلی مفصل

برای همیشه ک اغلب پر حرفم حس میکنم دایره لغاتم طولانیهxD 

آفرین چومی گوگولی ( تپ تپ زدن روی سرت )
+
خب دختر جون چرا اینارو توی اون وبت نمینویسی که منم لذت ببرم؟
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۰۹ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@کاپوچینو

نگفتی، مغازه جادویی رو خوندی؟

اگه اره، بگو ازش.چطور بود؟

آی چومی بیا بگو اگه خوندی مام بریم بخونیم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۲۱ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

وای کاف من تا الان فک می کردم اون قسمت سینه دختره، دست شه. الان گرفتم سینه شه. کافففف XDDD

اره دختره سه تا دست داره تازه یکی از دستاشم نیپل داره😂منطقای عالی🙌
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۲۳ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

ولی ب نظر شمام شکل سینه ما ایرانیا با آمریکاییا متفاوته یا فقط من توهم می زنم ۰_۰؟

در واقع توب طراحی اناتومی خیلی فرق نداره، یه جورایی بستگی به ویژگی های فردی داره. الان ما ایرانی هستیم ولی با توجه به چیزای مختلف مثل خانواده یا ورزش کردن و بلا بلا متفاوت میشه. البته این نطر منه چون زیاد طراحی اروتیک انجام دادم و مدلامم بیشتر ایرانی بودن. همه هم متفاوت بودن تقریباً 
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۲۵ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

بابا آخه ببین! دست راستش معلوم نیست. فک کردم توی لباسش آورده، برده توی گردنش. منطقیه باور کن

اون نیپله رم فک کردم اشتباه (تایپی؟ ب این مدلی ش چی میگن) ؟!

منطقی بنظر نمیاد فرزندم. اون صد در صد یه ممه‌ی خالصه.
( نفهمیدم😂)
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۳۰ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

دوستان یه معجزه امشب رخ داده و درحال صحبت با اون معجزه ام

اندکی صبر کنید خدمت میرسم-

 

امشب انگار واقعا شب عالی ایه*هق زدن

معجزه اصلی من : خوابم میاد
شب شما بخیر
حواستون باشه از معجزه هاتون نی نی نیارید
.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۳۳ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

عاو. اره اینم هست

ولی چیزی که به چشم من میاد، سینه ی زنای آمریکایی یا فرانسوی، آویزون تر از ماست، نیپل هاشونم تخت تره. مال ما برآمده تره احساس میکنم

مال اونا که تخت و استخونی بود ... دفعه بعدی که رفتم اونور اب حتما چک میکنم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۳۶ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@چومی

اوه اوه! داری با کیم نَمجون حرف میزنی؟!

شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۳۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

نمیخواد ب خودت زحمت بدی

یکم قسمتای +۱۸ فیماشونو ببین دستت میاد

راستش خیلی چیزای جالبی ندارن اونا برام
با اروپا و اون طرفا خیلی حال نمیکنم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۴۵ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

چقدر صیم ۰_۰ فک نمی کردم توعم اینطوری باشی

اکثر صحنه هاشون بر پایه شهوته، و من رابطه ای که توش احساسات نباشه آزارم میده. منزجر کننده س برام حتی

نه نه، من شهوت رو دوست دارم. بنظرم حالات ادما در اون زمان خیلی کمیاب و جالبه. شهوت خالی برام منزجر کننده نیست. فقط حس میکنم آسیایی ها طبیعی ترن.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۵۲ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

معجزه رفت

من ماندم و یک دنیا اشک

آه

*فین کردن تو دستمال

منم نتونستم بخوابم.
این معجزه نمیتونه برات بیدار بمونه؟
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۵۳ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

کاش معجزه ها یاد بگیرن ساعت یک شب نرسن

والا-_-

معجزه هم معجزه‌ی خودش رو داره ، به این فکر کن
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۵۳ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

خب میریم سراغ بحث خودمون

چی داشتیم میگفتیم..

یادم نیست...
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۵۷ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

اووو..همکار..همکار توی چه زمینه ای؟دید زدن ممه های مردم؟D:

+

منظورم روزی ک آشنا شدیم بود"-"

دنبال یه واژه مناسبم براش خدایا چی میتونم بگم..عاممم..وای نمیتونم واژه مناسبی پیدا کنم ب جاش مجبورم بگم چش چرون و منحرف ببخشید بای...T---T😭😂

خودم از این واژه ها خوشم نمیاد  اصلا اما هیچ چیز دیگه ای جاشون پیدا نکردم-_-xD

تو دید بزن منم طراحیشون میکنم. 
+
عاو گرفتم.
عجب ... نمیگفتی بهتر بود که دخترجان. بگو هنتای بهتره‌
همون هنتای مناسب تره بنظرم 
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۵۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

واسه همین فک نمی کردم حست مثه من باشه XD

ب نظرم میومد شهوت خالی رو دوست داشته باشی، و خب اشتباه نمی کردم پس

شهوت برا اولویت هم داره نسبت ب احساسات؟

هیچ چیز اولویت نداره. همشون یکسانن تا در شرایط مختلف جاهاشون رو به همدیگه قرض بدن یا همدیگرو بغل کنن و ادغام بشن
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۱:۵۹ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

مطمئنم انتظار نداره،پس اینجارو نشونش میدم تا بیاد ببینه و ذوق کنه بچه''>>

+

آره فکر کنم واقعا قشنگ باشه..

احتمالا فردا خودش پیداش میشه.
+
آره هست :)
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۰۲ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

نههه ولی خب انتظار نداشتم جزو اون مهم ها باشم میدونی؟ینی خب..چطور بگم

انتظار نداشتم تو دسته‌ی آدمای خاص و مهم باشم،اون مهم بودنه قشنگ رو میگمTT

شما جدیتم قشنگه داش!*-*

+

بلهه مگه میشه اون زهرا رو نشناسم من..زهرای قشنگ و همیشه پر نشاط..")))

عه خب پس خوشحال باش چون مهم بودم پله اول منه😂 تا رسیدن به پله های بالا هزار فرسنگ راه مونده😂 بیا دوتایی تلاش کنیم باشه؟
( انتظار داشته باش خب ، تا وقتی ادم خودش نظرم رو عوض نکنه چرا نباید مهم نباشه؟)
+
که چند روز دیگه قراره یه خبرایی ازش بشنوی ...
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۰۷ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

ممنونم ویلی گوگول(با تشکر بالا پایین کردن سر)

+

خب مشکل اصلی اینه ک نمیتونم درست سازمان‌دهیشون کنم و انقدررر زیاد میشن ک نمیدونم باید چی بنویسم پس گاهی ترجیح میدم سکوت کنم..هعی..

وای کاش این بچه های جدید دست از سازماندهی و اینا بردارن. من خودم اون اول اولا که وب زدم هرررر چرتی میومد توی ذهنم مینوشتم خیلیم استقبال میشد. بعد فهمیدم عه واقعا چرت نبودن، خودم فکر میکردم اینطوریه. اینقدر سخت نگیرید جوونا.
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۰۸ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

و خب دوستان من مغازه جادویی و نخوندم

ینی موفق نشدم بخرمشT----Tای خدا

خودم میخرمش براتون تعریف میکنم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۰۹ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

ولی تو ک هنوز بیداری دختر!

یه ملاتونین خوردم ولی تاثیر نداشت
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۱۱ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

@آلا

چیشد ک اون اومد تو ذهنت دخترم؟xD

ولی نه اون نبود😂

شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۱۲ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

من خیلی رو خواب و اینا حساسم و الان دلم میخواد گوشتو بپیچونم بگم برو بخواب..-_-چرا نتونستی آخه؟

نه معجزه یکم خسته بود هرچند خودم مجبورش کردم بره.

یکی از عوارضه
+
عجب ... از الان داری زن زندگی بودنت رو بهش نشون میدی اره؟ ای یادش بخیر جوونی ماهم ازینکارا میکردیم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۱۳ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

معجزه هم معجزه خودش رو داره..؟اینو نفهمیدم راستش..

یعنی شاید اونم الان رفته سراغ معجزه‌ی خودش. یه شخص یا حتی یه خوراکی
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۱۳ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

ولی حس میکنم دیگه زیادی دارم اینجارو با کامنت هام میترکونم و حرف میزنم

اینطور نیست؟"-"

من برام مهم نیست هرچی میخوای کامنت بدی بده
به هرحال همیشه یه گوشه نشستم با گربه‌ی پایین صفحه چایی میخورم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۱۵ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

حله.هرچی در آوردی هم نصف نصف،قبول؟

+

خب میگم که..دنبال اون کلمه مناسب درست میگشتم پیداش نمیکردم خودمم میدونستم اینی ک گفتم اون کلمه نیست ولی دیگه مجبور شدم:""

خب..اینو میگم اوکیه🤝🏻

خیر. من دید خودم رو دارم، تو برو خیابون پشتی خودت کاسبیتو راه بنداز
+
معنی هنتای رو میدونی مگه ؟ :))))
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۱۸ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

اینکه مهم بودن پله اوله رو میدونم و اینم میدونم ک تا پله های بالاتر راه زیادی هست و خب بنظرم تلاش کرد خوبه پس بیا تلاش کنیم">

(درسته خب!)

+

وای یا خدا چه خبراییی..

خوبه باید با درک بودن هم به ویژگی های خوبت اضافه کنم
+
نمیتونی تصور کن چه خبری ..
+
تو خواب نداری چومی؟
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۲۰ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

عینننن کاری ک من اون اولا میکردم و مورد پسند تو واقع شد و حالا فکر میکنم شاید همون شیوه بهتر باشه..میدونی من وقتی حالم خوب نیست از چیزایی ک مینویسم بیشتر خوشم میاد

چون بی هیج فکری می‌نویسم،چون فقط میخوام خالی شم و برامم مهم نیست قراره نتیجه چی بشه

شاید فقط باید همونطوری بنویسم.. 

خب ببین باید کاری کنیم که این فراتر از حال بد ما پیش بره. چیزی که بهمون حال خوبی میده باید همیشگی بشه مهم نیست چقدر طول بکشه و چقدر توش کم بیاری فقط هیچوقت نباید رهاش کنی
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۲۱ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

خب پس خوابت نمیاد کلا..اینطور مواقع چیکار میکنی؟

نه اینکه نیاد، نمیتونم بخوابم
اینطور موقعا هیچکاری نمیتونم بکنم ( الانم که دارم چت میکنم برام عجیبه)
نگاه سقف میکنم، به هیچی فکر میکنم و با خودم حرف میزنم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۲۹ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

حالا باز خوبه فردا بیشتر میتونی بخوابی

+

زن زندگی؟😂اوه خب اینطوریام نیست..ما فقط دوستیم:"]

سلام یک خسته‌ی تازه از خواب بیدار شده هستم
+
وقتی داری دروغ میگی ولی خودت میدونی داری به خودت دروغ میگی و در عین حال میخوای دروغ نباشه :)یادش بخیر ماهم هی میگفتیم
 we just friends
بعد همو میبوسیدیم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۳۲ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

تا جایی ک میدونم الان باید خواب باشه راستش:"

و خب فکر نمیکنم اون مثل من معجزه ای داشته باشه.

اگه جز تو معجزه داشته باشه عکس بده جنازه تحویلت بدم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۳۴ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

بسیار خب..اما هروقت حس کردی داری خسته میشی حتما بهم بگو 

شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۳۶ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

ولی تو تا چند دقیقه پیشش ب وضوح گفتی ما همکاریمممم این قبول نیست!

+

خب..نه؟نه:")😂فقط فکر کردم اگه ترجیح دادی اینو ب کار ببرم حتما بهتر از قبلیاست دیگه..حالا معنیشو خودت بگو...

دروغ گفتم .
+
نه دیگه قبل از قبول کردن یه کلمه باید معنیشو بپرسی:))) دیگه دیره بیا با همین هنتای پیش بریم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۴۱ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

هر ویژگی ای ک میگی برام مثل یه چیز جدید میمونه نمیدونم چرا

+

خب آخه چ خبریه ک حتی نمیتونم تصورشو بکنممم..؟

+

راستش هم خوابم میاد هم نمیاد

ولی دیگه فکر کنم باید برم بخوابم

هومم...عجب....
+
حالا دیگه بابد صبر کنی تا فردا ...
+
الان که دیگه خوابی قطعا
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۴۲ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

خب بیین من وقتی حالم بده بی پروا حرف میزنم و مینویسم

مسئله این شیوه‌اس 

اینو تو زمان حال خوبی نمیدونم چطوری باید پیاده کنم..فکر کنم باید تمرین کنم

هرجور خودت صلاح میدونی عزیزم
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۴۴ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

یادمه یه شب دجار چنین حسی شدم

خوابم میومد ولی نمیتونستم بخوابم پس فکر کنم بدونم چ حسیه..

اذیت نمیشی...؟

اینطور موقعا وقت خوبیه برا استراحت دادن ب ذهن اتفاقا.اابته اگه بتونی ذهنت رو خالی نگه داری!

هم اذیت میشم هم یه جورایی در عین خواب و بیداری کابوس میبینم
خب همین خالی کردن ذهن سخته دیگه ...
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۰۲:۴۶ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

خب دیگه وقتشه منم برم بخوابم واقعا هم خیلی حرف زدم هم خوابم گرفته تقریبا امیدوارم سرت از اینهمه پرسخنی من نترکیده باشهTT

و امیدوارم خوب بخوابی امشب رو و شب قشنگی داشته باشی♡

شب بخیررر">

سلام صبح بخیر

هیچوقت خودم معنایی برای عشق نداشتم ولی از دید آدمای مختلف بهش نگاه کردم و جالبه که هر کس میتونه معنی متفاوتی براش داشته باشه.

فقط سعی کردم عاشق یا متنفر از چیزی نباشم. عشق و تنفر باعث میشه نتونی بشناسی بخاطر همین دوست داشتن برام ارزش بیشتری داره. انگار توی دوست داشتن یه نوع آگاهی و شناخت هم هست.

یه وقتایی هم فکر می‌کنم عجیب نیست که به یه چیز فانی عشق بورزی؟ ارزششو داره؟

 

ولی اگه اون شخص عزیز پلی لیست مخصوص داشته باشه قول نمیدم عاشقش نشم! لول

در رابطه با اینکه هنوز احساسش نکردی و اینکه میگی یه چیز فانی ارزشش رو داره، چون تاحالا خودت تجربش نکردی من الان هرچی بهت بگم که بهت ثابتش کنم بیفایدست. هنوز اول نوجوونیته و کلی فرصت برای عاشق شدن داری پس صبر میکنم تا ببینم برات اتفاق میوفته یا نه :)
+
میبینی توروخدا؟ همه به پلی لیستش چشم دارن جز خودش که معلوم نیست کجاست:"")
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۱۴:۱۷ چوی زینب دمدمی

یعنی قبل از اینکه من در باره روباه بگم،نیت داشتی یه همچین پستی بنویسی؟🤔

اگه اینطوره عجب هماهنگی ای😅

+

من درباره موضوع عشق نمیتونم نظری بدم. چون فکر نمی کنم تو همچین جایگاهی باشم اصلا.

+

ولی من چقدر دلم خانم چای رو میخواد! چقدرررر..

راستش شما بهم انگیزه دادید که بنویسم!!
+
نه اینطور نگو، عشق درسته یه موضوع به شدت زیبا و گاهی فراواقع گراست ولی نباید با پایین آوردن جایگاهمون اون رو دوردست جلوه بدیم. اگر فکر میکنی نظری داری حتما برام بنویس من همیشه از شنیدن حرفات خوشحال میشم
+
خانم چای رو امروز دیدم و قراره تا ۱۸ هم ماه بره مسافرت⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۱۸:۳۹ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

فکر میکردم عاشق شدم .. ولی گمانم اشتباه میکردم

حق سال بای.

سلام متیو! توی کامنتا دنبال اسمت بگرد راجبت حرف زدم ⁦(≧▽≦)⁩
حق؟ اره خب مثل اینکه حقه ولی دردناکه
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۱۸:۴۰ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

چند میگیری پلی لیستت رو رو کنی زنک TT

باید کاری کنی عاشقت بشم واگرنه غیر ممکنه
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۱۹:۳۸ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

واییییTTدیدمششش سممسنسمسنسنس *پاشش نور

.( جاخالی در برابر نورها)
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۱۹:۳۹ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

خیلی سرسری نگاهی به کامنتا انداختم ولی مشتاقم بدونم چه طلسمی داری تو این وب که الا رو وادار به صحبت درباره نیپل های زنای ایرانی و اروپایی کرده xDDDD

وای خدا نه  xDDD

کلا من یه جادوگرم یونو؟ همه اسیرمن😂🌝✨
ولی نه جدی، دوست دارم توی صحبت کردن تابوهای الکی جامعه رو از بین ببرم. خب مگه چیه اونم یه عضو بدنه، دست کن توی یقت میبینی توهم دوتا داری😂👍
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۱۹:۴۸ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

ولی درباره الا کار سختیهxDDDD

عه راست میگیاxDDD

هممم فکر نکنم
دیدی چه چیزایی میدونم راجبت ؟؟
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۱۹:۴۹ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

سرچ گوگل : راه های عاشق خویش کردن ویلی ونکا و بدست اوردن پلی لیست ناشناخته های اعجاب انگیز

Google:  is not possible
شنبه ۱ مرداد ۰۱ , ۲۲:۴۴ زی زی گولو بلاسم

سلاااام. بالاخره اومدم اینجا. خوش اومدی خیلی پساپس.

به نظرم عشق خطرناکه و اگه ادم درستی رو انتخاب نکنی، زخمی این روزگار میشه و از یه طرف دیگه خودم مون هم نباید همچین فردی باشیم. و اون دو تا قول رو هم قبول دارم، انسان باید اول خودش رو دوست داشته باشه :)

سلام زی زی خیلی خوشحالم که اومدی، وب خودته راحت باش✨
میدونی از کجا باید فهمید ادم درستیه؟ وقتی عاشقش میشی یعنی دیگه احتمالا چشمات رو بستی ...
يكشنبه ۲ مرداد ۰۱ , ۰۰:۳۳ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

@تمشک

اره خب واقعا خیلی خوشم نمیاد رو این چیزا دقیق شم XD بعضی چیزا حرف زدن راجبش تو جمع غریبه درست نیست. ولی اینجا همه آشنان

میدونستی گل رز واسه عروس دریایی ضرر داره؟

چطور؟

من جواب این جارو هنوز ندادم.اول اینکه،واقعا ذوق مرگ شدم که انگیزه ی این پست من وروباه بودیم++
دوما درباره ی عشق،من یه سری نظرا دارم، اما از اون جایی که خیلی بی تجربه م تو این زمینه فکر نمیکنم نظرم خیلی اهمیت داشته باشه.
ولی باشه هر وقت یه نظر بخصوصی داشتم میگم.
میدونی من عشقو از زاویه دید شخصیت ها میبینم. چه شخصیت های خودم،چه شخصیت های داستانا. همین چند روز پیش با یکی از دوستام بحثش داغ بود. در نهایت خودمم به نتیجه ای رسیدم که تو گفتی. آدمی که خودش رو دوست داره،عاشق خالص تریه. خیلی خالصانه تر وبی چشمداشت تر عشق میورزه.
ولی یه سوال داشتم. بنظرتو،عشق ودوست داشتن ارادیه؟ دست کشیدن ازش چطور؟

(با دوستم داریم سر همین بحث میکنیمXD)

معلومه که شما بودید! لطفا بازم الهام بخش من باش!
+
نظرت برای من اهمیت داره، اگه خواستی راجبش حرف بزنی من هستم.
+
ااام میشه فعلا راجبش نظری ندم؟ شاید بعدا بنویسمش، الان یکم حالم عجیبه فکر نکنم نظر درستی بدم.
ولی جالبه که داری راجبش بحث میکنی سرگرم کننده بنظر میاد.

وقتی تو متوجه‌ تنهایی عمیق درونت نیستی، از بقیه به عنوان یه سپر برای خودت استفاده میکنی و آسیب زدن به اونهارو یه اتفاق عادی میبینی. اما اگر خودت آسیب ببینی؟ تبدیل به بزرگترین قربانی عشق میشی!!

از قند وب ماست که در حاشیه‌ی قم هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش( در صورت کپی کردن با اعمال خبیثانه پسران حاج‌حسین سوهان در ماتحتتان میکنند)#میخواهم وحشی بمانم ویلم کون

این واسه همه صدق میکنه نه؟حتی میشه تعمیمش داد به چیزای کلی.مثل اینکه تو متوجه کاستی ها و کمبودت نبودی و بعد که اسیب میبینی طرف مقابلتو توی ذهنت با بت هایی که ازش ساختی مقایسه میکنی و وقتی متوجه اشتباهاتش میشی خودتو یادت میره،و کارهایی که اون ازت انتظار داشت انجام بدی.

و خب برعکسشم هست..اسیب زدن معمولا راحت تره تا اسیب دیدن.

 

 

+جوری که کل کامنتای پستاتو میخونم و توش از هر دری حرف زدین جالبه‌ویلی ویولولولو:]

+این همون سمه که با زهرا شریکی در کردین؟وات د هکxDDDDDDD

وای .... ببین این حرفت اونقدر حق بود که یهویی شوکه شدم. هیچی ندارم بگم واقعا درسته ...
+
من خیلی خوشحال میشم، اینکارت رو دوست دارم!
اره:))) راستی کوین دیگه با زهرا دوست نیستید؟

با زهرا؟چرا دوستیم..ینی اونطوری نه ولی دورادور:[]

اوکی باشه، هرجور راحتید فقط کنجکاو شدم.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan