狂った少女のラブソング

به یاد پائولا🫀

درست مانند کاملیاهایی که بر روی سنگ‌های پوشیده از خز پرستشگاه رشد میکنند، اصیل و ابریشمین. پائولا در تک تک عناصر طبیعت وجود داشت. پائولای من، با پوست تیره‌‌ای که شبیه به بوسه‌ی ایکاروس می‌مانست ... پائولای «نازیبای» شیلی، کاملیای نیمه خفته‌ای بود که در بینابین کودتای نظامی شیلی با خطوط چهره و حرکات رقصان دست هایش شکفته شد.

پائولای عزیز، گاهی از دفترچه‌ی خاطراتم با عجز میپرسم :( چگونه میتوان عاشق تو نشد؟) ( چطور میتوان چشم های اقیانوسی تو را از نگاه مرگ آزاد کرد؟) 

محبوبم، ایکاروس ناکام من ... حال باید چه کنم؟ چطور سوی آتش یغمای بعد از تورا منجمد کنم؟ 

امشب برایت مینوازم پس به خوابم بیا. با سکوت جوابم را بده. مرا تئودور عزیزت خطاب کن و تاج کاملیای سرخت را نشانم بده.

پائولای عزیز من!

هرکس آهنگ رنج کشیدن خودش را دارد

اما نوای موسیقی من تا ابد در تو خلاصه میشود.

☾ ☽☾ ☽☾ ☽

ماجرای عاشقانه و غم‌انگیز آفرینش شاهکار موسیقی میکیس تئودوراکیس: «به یاد پائولا»

میکیس تئودوراکیس سازنده‌ی این قطعه در رابطه با داستان این موسیقی میگه :(هفت ماه قبل از کودتای نظامی دیکتاتور معروفِ کشور شیلی ” اگوستو پینوشه”؛ با دختری به نام “پائولا ” آشنا شدم. پائولا اصلا خوشگل نبود حتی سبزه بود و لهجه داشت، ولی هنگام حرف زدن تمام احساسات وعواطفش در حرکات و خطوط چهره‌اش طوری به نمایش درمی‌آمد که حتی اگر حرف هم نمی‌زد متوجه مقصود و منظورش می‌شدم.)

حدودا یک هفته قبل از کودتای ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۳ تئو قصد داشته تا از پائولو درخواست ازدواج کنه اما این موضوع به دلایل مختلف به تعویق می‌افتاده‌ تا اینکه روز کودتا میرسه و پائولا و چندصد نفر دیگه از انقلابیون توی ورزشگاه سانتیاگو اعدام میشن.

☾ ☽☾ ☽☾ ☽

درحالی‌که ازخود بیخود بودم قطعه‌ای به یاد پائولا ساختم که این قطعه با شکوه بعدها موسیقی متن فیلم (حکومت نظامی) شد. بعد از پائولا ده‌ها دختر زیبا وفوق‌العاده در زندگیم پیدا شدند ولی هیچ‌کدام نتوانستند جای خالی پائولا را برایم پرکنند و من همچنان تنها و در حاشیه زندگی هستم. وقتی که غمگین وتنها می‌شوم به یاد پائولا می‌افتم و در پهنای صورتم اشک‌هایم سرازیر می‌شوند. قطعه پائولا را گوش می‌دهم و شب پائولا به خوابم می‌آید. حرف نمی‌زند، اما من از خطوط چهره‌اش می‌فهمم که می‌گوید "تئودور عزیزم درسته که زندگی کوتاه بود ولی چند ماه با تو بودن زندگی کوتاهم را بسیار طولانی کرد و حتی هنگامی که جسم سوزان تو در سردخانه جسم سردم را درآغوش گرفت، من زنده شدم و همواره در کنار تو هستم ولی این را بدان وقتی که ناراحت و غمگین می‌شوی، من هم ناراحت و غمگینم و زمانی که تو شادی من با تمام وجودم خوشحالم!"

ضمیمه۱)قبل از اینکه دیر بشه به پائولای زندگیتون نامه بنویسید.

ضمیمه۲)دونستن شناسنامه‌ی موسیقی ها باعث میشه با لذت بیشتری به اون آهنگ گوش بدم. شما چی؟ از دونستنش لذت بردید؟

ضمیمه۳) کلیک کن روم تا آهنگ پائولا رو دانلود کنی.

سه شنبه ۲۸ تیر ۰۱ , ۱۸:۴۰ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

وای این زیادی زیبا بود ====)))

آره⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩ از دیشب دارم باهاش توی افسردگی شنا میکنم.
سه شنبه ۲۸ تیر ۰۱ , ۱۸:۴۴ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

غمی که میشه توی نوت هاش حس کرد .. یه زیبایی خاصی پشتشه.

دقیقا وایب یه دختر سبزه رو میده که موهاش رو پشت سرش بافته و سارافون مشکی تنشه، روی تپه سبز راه میره و باد موهایی که دور سرش معلق موندن رو تکون میده و پائولا برای همیشه به سمت افق میره و پایین تپه درست وقتی که افتاب داره طلوع میکنه برای همیشه ناپدید میشه

*اشک ریختن

وای این تصورت زیادی واقعی بود ... ( اشک دوبرابر ریختن )
ولی تصور من یه جسد پر از خون بود که با چشمای درشت شده به آسمون خیره شده و قبل از مرگش یه قطره اشک ازش روی زمین میچکه ... هه هه :))
سه شنبه ۲۸ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۹ 𝑠𝑢𝑛𝑚𝑖 ☽⋆ ࣪. ‌

چرا انقدر دردناکه"))؟

شاید چون عشق برای دردناک بودن به وجود اومده؟ ولی خب، درد عشق فرق داره، درد عشق باعث رشد گل ها میشه ...
سه شنبه ۲۸ تیر ۰۱ , ۲۳:۵۷ 𝑠𝑢𝑛𝑚𝑖 ☽⋆ ࣪. ‌

 اره.. عشقی که از درد جوونه بزنه

ولی قرار نیست همه عشق ها اینجوری باشن.. نه؟!

نه، از درد عشق جوونه رشد میکنه!
عشقی که از درد بیرون بیاد ممکنه احتیاج دردناک و پوشالی باشه.
ببین، عشق یعنی من تمامت رو میخوام، من ریشه ها و ثانیه های وجودت رو میخوام ... این خواسته‌ی آسونی نیست، رسیدن به کمال عشق نیازمند درده‌.
بعید میدونم انسان بدون درد بتونه به رشد برسه، بعید میدونم عشق بدون درد به کمال برسه.
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ , ۱۵:۰۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

بچه ها زیاد از ویلی ونکا می‌گفتن...

و من هم زیاد برام سوال شده که آیا همو می‌شناختیم؟

(حافظه‌ی ماهی..)

حتی اگر نه، خوش برگشتی..

حقیقتش من تورو میشناسم، ولی از وقتی وب ویلی ونکایی قبلیمو زدم و اومدم بیان تو دیگه فعالیت نمی‌کردی بخاطر کنکورت. برای همین آشنا نشدیم.
ممنون از شما پرنسس 
پنجشنبه ۳۰ تیر ۰۱ , ۱۳:۴۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

که اینطور

کم سعادتی از ما بوده..

نوشته هات واقعا قشنگن..

خیلی ممنون!

کامنتا وپاسخاشونم تو وب ویلی ونکا مثل یه کتاب خوندنین وهمونقدر با ارزش..اصلا میتونن کتاب شن..✨
خدایا من چی بگم! نمیشه از دستشون داد. اونا رو هم باید نوشیدشون وگرنه از دست میرن..

"شاید چون عشق برای دردناک بودن به وجود اومده؟ ولی خب، درد عشق فرق داره، درد عشق باعث رشد گل ها میشه ..."
خب ولم کنین میخوام اینو قاب کنم! (از اونجایی که تازگیا یکی از شخصیتای منم داشت حرفایی شبیه همین میزد..میخوام برم اینو نشونش بدم!)

دوما میخوام حرف اون خانم محترمو برعکسش کنم. قشنگتر میشه اینجوری=
دردی که از عشق جوونه بزنه! ..

پ.ن بی ربط: فقط متنی که بعد از کپی کردن میاد "-" 😂خداوندگارا..

با ما کتاب بنویسید! تلفن 09926209366!!
لطف داری زینبی :)) چقدر خوشحالم که اینقدر برات الهام بخش بوده!
کسی تورو نگرفته! بیا یه کپیم به من بده بزنم سر در وب. اخجون! سلام منو به شخصیتت برسون!
+
هانن چیهه؟؟؟ میخوای به برند معتبر حاج حسین توهین کنی؟؟ من فن پیج حاج حسینم!!

یکی از شخصیتای من شدیدا عاشقه،از اون عاشق های اساطیری..
وخانم ویلی ونکا که متخصص عشقه،میتونه حسابی کمکم کنه چجوری این عشقو واقعی تر وزنده تر تو کلماتم نشون بدم..!
ممنونمTT
"عشق یعنی من تمامت رو میخوام، من ریشه ها و ثانیه های وجودت رو میخوام ... این خواسته‌ی آسونی نیست، رسیدن به کمال عشق نیازمند درده‌.."
فقط اینکه روباهک من،برعکس خانم نویسنده ش،خیلی پرروعه!(شاید کلمه ی مناسبی نباشه. فقط روابط اجتماعیش خوب نیست!)
خیلی بی ملاحظه طور، میتونه از کسی که انقدر زیبا عشقو تحلیل میکنه برگرده بپرسه:خودت هم تاحالا عاشق بودی؟
+
ومیدونی چیه ویلی..الان یادم افتاد اونم هم تایپ توعه*محو شدن*
+
نه نه اصلا من غلط بکنم😁😂

ببخش که پیامت جا موند عزیزم. مرسی که یادآوری کردی.
+
وای چقدر شگفت انگیز! اسم این عاشقمون چیه حالا؟
تمام تلاشمو میکنم که بتونم کمکت کنمم باعث افتخارمه.
+
ای خودا ... کیوت منزوی؟ میشه بیام ببرمش برای خودم؟
عاو!! نظرت چیه این سوالو بعدا توی یه پست مفصل که دارم مینویسم جواب بدم؟ اونطوری دقیق‌تره!
+
پشم...مام ...
.همه‌ی جذابا تایپ منن اصلا ...
+
آفرین!!

فهمیدن شناسنامه ی اون اثر دقیقا برای منم اون چیزیه که اون اثر رو موندگار میکنه

میخواد یه اهنگ باشه نقاشی یا حتی موزیک ویدئو 

باخبر شدن از جزئیاتش همیشه اونرو از سایرین متمایز میکنه

از روند جدید وبت راضی ام

خودمم ازش راضیم ولی تو اگه راصی نباشی مهم نیست .
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۰۹:۳۷ چوی زینب دمدمی

خواهش میکنم.آره میدونم.با اینهمه جذابیت وطرفدار طبیعیه سرتون شلوغ باشه =^=

+

اسمش..اسمش..اسم نداره میدونی..اسم انتخاب کردن برای شخصیتا خیلی کار سختیه. چون سخته پیدا کردن اسمی که واقعا بازتاب شخصیتشون باشه.  ولی لقبش روباهه‌.  اونم چون که مثل روباه شازده کوچولو،اهلی یه نفر شده..!

مردم بهش میگن پلنگ وحشی یا گرگ،اما خود،خودشو فقط یه روباه اهلی شده ودرمونده میبینه وبس!

اسم معشوقشم گل سرخه. چون با اینکه فقط یه دختر معمولیه،ولی مثل گل سرخ شازده کوچولو برای کسی که عاشقشه خاص وتک ویدونه ست.

+

یکم وحشیه ها..ولی اگه میخوای..باشه ببرش😅😂

وای خدای من جدا؟ *ذوق مرگ*آره آره چرا کهههه نههههه.

کلا کم هستن کسایی که درباره ی عشق مینویسن،ومن عاشق خوندن عشق نوشته هاشون باشم. میتسوری هم یکی از اوناست>>>>>>>♡

هشتگ-به تایپ خود-مغرور-نشویم!

عه اینقدر با من تبادل هندوانه و نوشابه نکن دختر! خیلی داری دیگه لطف میکنی بهم! کجام معروفه اخه؟
+
ااا چه قشنگ :"') خیلی ازشون خوشم اومده
گل مورد علاقه‌ی منم رز قرمزه، دوتاشونو میدزدم میبرم.
وحشی دوست دارم :))
+
نه بابا مغرور چیه، ما تایپمون اکه به حالت منفی برسه همش به خودش اسیب میزنه و بعد دو برابرش به دیگران 
جمعه ۳۱ تیر ۰۱ , ۲۳:۴۳ چوی زینب دمدمی

فقط حقیقت را میگویمTT 

**

عه عه باعث افتخارشونهههه شما ازشون خوشتون اومده باشه..^^*اکلیلی فراوان شدن*

من گل موردعلاقمو هنوز پیدا نکردم. نمیتونم بینشون فرق بذارم همشون یجور قشنگن!

+

شوخی میکنم^^ اتفاقا تایپتون معمولا خودشو مغرور نشون میده درحالی که اینطور نیست..

وچیزی که گفتی..وای دقیقا روباه اینجوریه. هم به خودش آسیب میزنه،هم به عشقش..!

حق گوی اعظم به من لطف دارند.
+
ای جانم کیوتامم!
نه من رز برام به شدت معناداره، واگرنه که همه‌ی گل و گیاها قشنگن لعنتیا. ولی اگه یه روز بخوام به شخص عزیزم گل بدم قطعا رز میدم
+
گاهیم هست، کلا خیلی عجیب غریب و مودی هستیم ما
ای خدا درکش میکنم ... بیا بغلم روباهی 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
چشمانم را می‌بندم
و تمام جهان مرده بر زمین می‌افتد
پلک می‌گشایم
و همه چیز دوباره زاده می‌شود
Designed By Erfan Powered by Bayan